Film o ludziach siedzących w internecie najlepiej analizować, siedząc w internecie, a nie czytając przegadane artykuły z umierającego medium, jakim dla założyciela Facebooka jest prasa

Social Network

 

reż. David Fincher, scen. Aaron Sorkin, USA, 2009

 

W kinach od 15 października

Skoro to film o internecie, zacznę od tego, w jaki sposób sam wybieram filmy do obejrzenia. Nie kieruję się nigdy opinią pojedynczego krytyka ani wystawionymi przez niego gwiazdkami - nie zaufam jednej osobie tam, gdzie mam wydać pieniądze w kasie. Kieruję się internetowym serwisem Rotten Tomatoes, który podlicza opinie wszystkich amerykańskich krytyków (uprawiając tzw. metakrytykę).

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. 
 
Więcej
    Komentarze