Czy da się robić ambitną telewizję bez obowiązkowego abonamentu? Kanałowi Kino Polska się to udaje

Kino Polska istnieje już od pięciu lat. To kanał prywatny z polskim kapitałem, który realizuje misję promocji polskiego kina. Jego twórca Grzegorz Molewski za cel postawił sobie pokazanie wszystkiego, co stworzyła nasza kinematografia od początku XX w.

Koncepcja programowa kanału opiera się na operowaniu tzw. seansami. To dwu-trzygodzinne bloki tematyczne, których osią jest film, a razem z nim pokazywane są dokumenty z czasów, o których film opowiada, komentarze i rozmowy z zapomnianymi często twórcami polskiego kina.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. 
 
Michał Olszewski poleca
Podobne artykuły
Więcej
    Komentarze