Działając na podstawie ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze art. 140 i rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 maja 2004 r. w sprawie organizacji oraz zasad funkcjonowania Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego, zgodnie z § 12: "Komisja nie orzeka co do winy i odpowiedzialności", w związku z powyższym wszelkie formy wykorzystania raportu do celów innych niż zapobieganie wypadkom i poważnym incydentom lotniczym mogą prowadzić do błędnych wniosków i interpretacji. Raport został sporządzony w języku polskim.
Inne wersje językowe przygotowane zostały w celach informacyjnych.
Uszkodzenia statku powietrznego
Informacje o składzie osobowym
Informacje o statku powietrznym
Informacje o miejscu zdarzenia
Informacje medyczne i patologiczne
Informacje o organizacji i działaniach administracyjnych
Analiza przepisów normujących wykonywanie lotów w lotnictwie Sił Zbrojnych RP
Wyszkolenie załogi samolotu Tu-154M
Wyszkolenie personelu służby inżynieryjno-lotniczej 36 splt
Nadzór nad działalnością 36 splt
Analiza psychologiczna działania załogi samolotu Tu 154M
Analiza działania służb ruchu lotniczego Analiza procesu podejmowania decyzji przez GKL
Stan techniczny samolotu w chwili wypadku
Wszystkie komentarze
zdumiewająca koincydencja, efekt będzie podobny
Główną ich przewiną był brak wiary w idiotyczno-fantastyczne teoryjki Antoniego i Jarosława.
Wina towarzysząca, nie mniejsza, to profesjonalizm. Jest to cecha wzbudzająca w pisoludkach największe obrzydzenie. Na topie jest wizja, charyzma i wiara w cuda.