Event marketing to ważne narzędzie docierania do nowych klientów. Ludzie - istoty społeczne - bardzo sobie cenią wspólne przeżycia. Nic więc dziwnego, że eventy działają też w drugą stronę: są korzystne dla zaangażowanych w nie marek. Pozytywne doświadczenia stwarzają lojalnych klientów. Wydawałoby się, że pandemia położy kres event marketingowi. To przypuszczenie jednak zupełnie się nie sprawdziło.
Firmy, które odniosą sukces w XXI wieku, to te, które zrozumieją, że przyszedł czas kobiet - powiedział były szef Coca-Coli Muthar Kent. Jakie zatem są nowoczesne kobiety, do czego aspirują i w jaki sposób najlepiej można do nich dotrzeć?
Subskrypcja to narzędzie coraz częściej wykorzystywane przez firmy z całego spektrum branż: od platform streamingowych, przez prasę cyfrową, aż po sklepy online. Wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie tylko się wzmacniał. Coraz chętniej właśnie jako subskrybenci słuchamy muzyki, oglądamy seriale, a nawet uzupełniamy zawartość lodówki.
3rd party cookies już w 2023 roku na dobre znikną z Google Chrome - ta wiadomość zelektryzowała rynek marketingu, reklamy i e-commerce. Internauci, zmęczeni nadmiarem reklam, nie kryją radości. Czy to zmierzch śledzenia użytkowników w sieci?
Działający przy Uniwersytecie Oksfordzkim Reuters Institute for the Study of Journalism opublikował swój tegoroczny raport mediowy. W polskiej części rankingu wysoko uplasowały się "Gazeta Wyborcza" oraz serwis Wyborcza.pl.
Akcja społeczna, której celem było przywrócenie godności i szacunku pielęgniarkom i położnym. Redakcja poruszała trudne tematy związane z niskim, systemowym postrzeganiem zawodu pielęgniarki i położnej, postulowała o poprawę ich warunków pracy oraz szacunek dla tych zawodów. Głównym Partnerem projektu była Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych.