W dzisiejszych kampaniach marketingowych marketerzy kładą coraz większy nacisk na widoczność reklam, które emitują. Jak my, brand managerowie i wydawcy, możemy ich w tym wesprzeć?
Projekt redakcyjny, w którym pokazaliśmy największe wyzwania, z którymi mierzą się Polki na rynku pracy i zaproponowaliśmy rozwiązania, które pomogłyby im spełnić swoje aspiracje. Przedstawiliśmy inspirujące sylwetki Nieustraszonych i zaangażowaliśmy odbiorczynie, organizując konkurs z atrakcyjną wygraną. Zachęciliśmy kobiety do budowania siostrzeństwa również w relacjach zawodowych.
W najnowszym raporcie "Wydawcy", w którym co roku redakcja magazynu "Media Marketing Polska" nagradza media i marki za ich aktywność w ostatnich 12 miesiącach, jedno z wyróżnień otrzymały "Gazeta Wyborcza" i Wyborcza.pl.
Odkryliśmy na nowo dla Polek i Polaków 10 polskich miast - w tym mniej znanych i popularnych - jako atrakcje turystyczne, idealne na weekendowe wypady, mogące konkurować z zagranicznymi stolicami czy kurortami.
Jak powinna zmienić się szkoła, żeby przygotować dzieci na wyzwania przyszłości? Jak migracje wywołane wojną wpłyną na polskie życie społeczne? Takie i inne kwestie rozważają twórcy szóstej edycji programu "Jutronauci 2022: Sięgaj za horyzont".
Akcja pokazała nowoczesne oblicze polskich miast i to, jak bardzo mieszkańcy są z nich dumni. Udowodniła, że nasze miasta zmieniły się w ciągu 30 lat samorządności nie do poznania i w niczym nie przypominają już smutnych i szarych miast PRL-u.