Ideą naszego festiwalu jest rozbudzanie poczucia mocy w Polkach, dawanie im siły do dokonywania pozytywnych zmian, do zaczynania od nowa. Answear.com - jako Partner imprezy - wsparł nas w tej misji.
Projekt naświetlił niezmiernie ważny społecznie, a słabo znany problem potrzeby wczesnej diagnostyki białaczki u dzieci. Dał rodzicom i opiekunom narzędzia przydatne zarówno w profilaktyce, jak i leczeniu tej choroby.
RODO - ten skrót nadal przeraża wielu przedsiębiorców. Czy słusznie? My postaramy się udowodnić, że unijnego rozporządzenia wcale nie należy się obawiać. Pokażemy też, jak sami - w serwisach "Wyborczej" - dbamy o RODO: tak w odniesieniu do naszych reklamodawców, jak i użytkowników.
Projekt służył misji odczarowania menopauzy - naturalnego momentu transformacji, którą przechodzi każda z nas. Lęk przed tym okresem życia bierze się w dużym stopniu z niewiedzy. Akcja "Menopauza - Zmiany sa piękne" pomogła zamienić mity na świadomość, a poprzez to wsparła kobiety w "osiędbaniu".
Akcja ekologiczna Wyborczej nagłośniła i naświetliła temat roli wody w kryzysie klimatycznym i działaniach nakierowanych na spowolnienie niekorzystnych zmian klimatu. Dostarczyła rzetelnej wiedzy i praktycznych inspiracji do wprowadzenia w życie codzienne dobrych, proklimatycznych nawyków.