Wyborcza, Wysokie Obcasy wraz z Agorą SA organizują festiwale od 2014 roku. W naszym portfolio figurują:
Za Women’s Voices Bydgoszcz Festival stały Wysokieobcasy.pl i Agora SA. Współorganizatorem było Miasto Bydgoszcz. Patronat nad imprezą objęła firma Answear.com.
Misją marki Answear.com jest inspirowanie Polek do szczęśliwego, spełnionego życia. Festiwal Womens’ Voices - zgodnie z jego hasłem, "Od nowa" - był idealnym miejscem do stworzenia takich doświadczeń i skojarzeń.
Poprzez czerpanie energii z muzyki i mody od-kobiet-dla-kobiet oraz wspierając szczytny cel fundacji Martyny Wojciechowskiej uczestniczki festiwalu miały zapamiętać Partnera "Women's Voices" jako markę zaangażowaną w kreowanie wspólnoty kobiet i umacnianie ich siły.
Targetem festiwalu były oczywiście - przede wszystkim - kobiety. Chcieliśmy zainspirować je do pozytywnych zmian. Odbiorczynie "Wysokich Obcasów" to kobiety wykształcone, zamożne, dbające o swój dobrostan - tak fizyczny, jak psychiczny (kultywujące "osiędbanie"), zainteresowane kulturą i modą. Dlatego nasz przekaz miał dobre warunki do skutecznego oddziaływania.
Impreza miała miejsce w weekend 9-10 października 2021 roku w Hali Immobile Łuczniczka. Była to już 3. edycja Womens’ Voices, ale pierwszy raz w formule festiwalu. Wcześniej wydarzenie miało postać trasy koncertowej – pierwsza odsłona pod hasłem „Kobiece głosy mają moc" nawiązywała do obchodów 100-lecia praw wyborczych kobiet, druga - dotyczyła ekologii i walki o zrównoważony rozwój.
W 2021 roku na scenie „Wysokich Obcasów" wystąpiły gwiazdy: Paulina Przybysz, Natalia Szroeder, Hela Me Ry, Zalia, Shyness!, Maria Peszek, Brodka, Margaret, Ania Karwan, Natalia Przybysz.
Zwieńczeniem festiwalu był koncert specjalny "Women's Voices Girl Power", w ramach którego artystki wykonały najbardziej poruszające światowe power songi. Na scenie wystąpiły: Paulina Przybysz, Rosalie, Margaret, Ryfa Ri, Ania Karwan, Monika Borzym i Kasia Lins. Piosenkarki wystąpiły solo i w duetach, a utwory przeplatały nagrania wideo, w których wykonawczynie opowiadały, czym jest dla nich wolność, feminizm czy sukces.
Całość zakończyło wspólne wykonanie utworu Beyoncé "Freedom".
Women’s Voices to nie tylko muzyka – festiwalowiczki mogły odwiedzić wyjątkową strefę spotkań "Od nowa – inspired by Answear.com", gdzie toczyły się dyskusje i miały miejsce wywiady z inspirującymi postaciami: dziennikarkami, artystkami czy psycholożkami. Z kim i o czym rozmawialiśmy?
W strefie mody uczestniczki wydarzenia mogły kupić ubrania z niezwykłej i limitowanej kolekcji – stworzonej we współpracy z Answear.com - „Girl Power".
Dyrektorka artystyczna festiwalu Paulina Przybysz była twarzą kolekcji, a obsługa festiwalu nosiła pochodzące z niej stroje.
Atrakcyjności wydarzeniu dodał również zlot food trucków.
Jak powiedziała Paulina Przybysz, dyrektorka artystyczna Women’s Voices Bydgoszcz Festival, ideą wydarzenia było rozbudzanie w kobietach - zwłaszcza młodych - poczucia mocy i sprawczości.
Na scenie festiwalu wystąpiły artystki znane z poruszania w swojej twórczości aktualnych problemów Polek.
Zgodnie z hasłem festiwalu - "Girl Power / Od nowa" - chcieliśmy zachęcić kobiety do pozytywnych, twórczych zmian, dodać im odwagi w łamaniu stereotypów związanych z płcią. Piosenkarki, które uświetniły Womens’ Voices, swoją muzyką trafiają we wrażliwość kobiet i opowiadają - również poza studiem i sceną - o najbardziej aktualnych wyzwaniach stojących przed Polkami.
Naszym celem było też edukowanie w kilku ważnych dla kobiet obszarach tematycznych, zainteresowanie ich modą "od kobiet dla kobiet" oraz inspirowanie do działań charytatywnych.
Pragnęliśmy dać uczestniczkom festiwalu przestrzeń do wytworzenia "siostrzeńskich" więzi, wymiany doświadczeń, a przez to – do wzmocnienia ich wiary w siebie i poczucia wspólnoty.
Spotkania i koncerty Women’s Voices przez dwa dni były streamowane na profilu FB Women’s Voices. Dodatkowo streamy z wybranych spotkań i koncertów wyemitowano na FB "Wysokich Obcasów", FB "Wyborczej", YT "Wyborczej", HP Wyborcza.pl oraz profilach FB artystek.
Promocja wydarzenia objęła:
W 2022 roku połączyliśmy Co jest grane Festival z Women’s Voices w jedno wydarzenie: Co Jest Grane Warsaw Festival: Women’s Voices Edition. Ton znanemu dobrze warszawiakom festiwalu nadały kobiety, które zaprosiły też męską część line-upu. Na imprezie wystąpili m.in.: Brodka, Daria Zawiałow, Maria Peszek, Zalewski, Igo, Natalia Przybysz i Karaś/Rogucki. Patronem wydarzenia po raz kolejny była firma Answear.com.
Partner był obecny jako partner tytularny festiwalu i partner kobiecej strefy spotkań. Przy okazji wydarzenia, we współpracy z Answear.com, powstała limitowana kolekcja ubrań o nazwie „Girl Power". Co więcej, została ona stworzona przez kobiety dla kobiet. Dochód ze sprzedaży kolekcji Answear przekazał na wsparcie podopiecznych fundacji Martyny Wojciechowskiej UNAWEZA Foundation.
Kolekcja była również obecna na festiwalu, jej wystawa znalazła się w przestrzeni imprezy, była obecna na scenie, a także trafiła do wybranych szczęśliwców, którzy załapali się na sampling.
Ponadto na multimediach sceny wyemitowaliśmy 8 emisji spotów wideo na żywo oraz 5 emisji w streamingu z festiwalu, nośniki reklamowe Answear były obecne w całej przestrzeni imprezy, a logo znalazło się we wspólnym brandingu Women’s Voices.
Women's Voices dostarczyło festiwalowiczom przeżyć muzycznych i relaksu, a co więcej - pozwoliło uczestniczkom poczuć swoją siłę i zdolność dokonywania zmian, a także - siostrzeńską wspólnotę kobiet.
Korzyści Partnera
Brand Answear.com zaprezentował się jako mentor i ambasador kobiet, aktywnie wspierający je w spełnianiu ich aspiracji, dodający odwagi do przeprowadzania w swoim życiu wyzwalających zmian. Answear.com przekonał Polki do ich sprawczości i poczucia wspólnoty, promując działania charytatywne i angażując uczestniczki wydarzenia w ważne dyskusje na bliskie im tematy.
Jak pokazało badanie Grupy Havas Warsaw oraz Universal Music Polska, 41% Polaków zdarzyło się poznać markę właśnie w roli sponsora wydarzenia muzycznego, a 41% z nas chciałoby wiedzieć więcej o marce sponsorującej ulubionego artystę czy festiwal. To pokazuje, że wydarzenia muzyczne są idealnym miejscem do promocji marki - kreują poczucie więzi, intensywne przeżycia, przyjemne wspomnienia, jak również - pozytywne skojarzenia z brandem.
Wiarygodne artystki znane z walki ze stereotypami płci, najlepsza muzyka generująca pozytywne emocje i wspomnienia, strefa Partnera pozwalająca na bezpośredni kontakt z marką i jej wartościami - wszystko to zagwarantowało sukces.
Answear.com – polski e-commerce z ofertą ponad 500 światowych marek modowych. Spółka giełdowa, która jest obecna na 10 międzynarodowych rynkach. Answear od ponad 10 lat inspiruje swoich klientów, aby chcieli od życia więcej. Lifespiration starts here! At answear.com.
Dane własne wydawcy (Data Ocean, Sare, GAM, kanały: Facebook, Instagram, YouTube), Google Analitycs, Polskie Badania Czytelnictwa. Opracowanie Agora S.A.
Prezentacja materiałów na tej stronie ma jedynie charakter poglądowy. Niektóre ze starszych prezentowanych materiałów mogą nie odpowiadać aktualnym standardom, ofercie handlowej lub polityce redakcji. Umieszczenie ich tutaj nie jest równoznaczne z deklarowaniem realizacji analogicznych przedsięwzięć w przyszłości.