Klimakterium, przekwitanie, menopauza - to nie są słowa budzące pozytywne skojarzenia. Akcja "Wysokich Obcasów", firmy Vichy i Rady Ekspertów Neovadiol ds. Menopauzy od 3 lat zmienia ten czarny PR.
Legendarny, uwielbiany przez warszawiaków festiwal Co Jest Grane zyska w tym roku świeży sznyt - odbędzie się w nowej lokalizacji, a scenę przejmą kobiety.
2020 rok zmienił świat, również w obszarze marketingu i reklamy. Wydawcy i reklamodawcy stanęli przed nowymi wyzwaniami - jak skutecznie i z poszanowaniem potrzeb użytkowników prowadzić kampanie reklamowe w erze trudnych treści? Jak zadbać o brand safety marek?
Co łączy prowadzenie samochodu i gotowanie obiadu? To, że w trakcie obu czynności można słuchać podcastu, czyli audycji radiowej na żądanie. Taka forma rozrywki towarzyszy już 9 mln polskich internautów!
Content marketing mocno w ostatnim czasie ewoluował - aktualnie odchodzimy od komunikacji BTC (business-to-consumer) czy BTB (business-to-business). Niezależnie od motywacji zakupowej, decyzje podejmuje człowiek, dlatego dziś mówimy o komunikacji business-to-human (BTH).
8 maja 2022 r. minęły 33 lata od ukazania się pierwszego wydania "Gazety Wyborczej". 16 maja światło dzienne ujrzał historyczny, 10-tysięczny numer dziennika.