Trend subskrypcji idzie jak burza, podbijając różnorodne rynki - radiowy, telewizyjny, prasowy, motoryzacyjny, gastronomiczny. Co sprawia, że ten model jest coraz bardziej atrakcyjny zarówno dla użytkowników, jak i reklamodawców oraz właścicieli opartych na nim biznesów?
W kampanii firma Mercedes-Benz pokazała się jako producent aut sportowych najwyższej klasy i marka kojarząca się z intensywnymi przeżyciami, idealna dla fanów sportów ekstremalnych.
Dział rozwoju oferty prenumeraty Wyborcza.pl skierowanej do firm i instytucji przygotował nowy produkt - subskrypcję treści Wyborcza.pl w formie benefitu pracowniczego. Pracodawcy chcący skorzystać z tego rozwiązania otrzymają próbny, 90-dniowy, bezpłatny dostęp do treści serwisu dla swoich zespołów. Ofertę wspierają ambasadorzy produktu - eksperci z zakresu rozwoju zawodowego i osobistego.
Prasie wróżono szybki upadek już dekady temu; miał ją w pełni zastąpić internet, a nawet dziennikarstwo "obywatelskie" - teksty pisane przez przysłowiowych Kowalskich, umieszczane w sieci. Jednak końca prasy wcale nie widać, a w nieco zmienionej formie może ona nawet dać czytelnikom to, czego nie znajdą w cyfrowym świecie.
Perturbacje ostatnich lat - pandemia, wojna, inflacja, kryzys klimatyczny - znacząco zmieniły rzeczywistość pracowników i pracodawców. Nowa sytuacja stała się wyzwaniem dla naszej równowagi psychicznej, zdrowia, relacji i produktywności. W związku z tym dawne benefity pracownicze w dużej mierze straciły na atrakcyjności. Pojawiły się nowe potrzeby i oczekiwanie, że pracodawcy mądrze je zaspokoją.
Pierwsza miesiączka przynosi ze sobą stres i zagubienie; w głowie dojrzewającej dziewczyny kłębią się pytania, na które często trudno znaleźć jej odpowiedź - dorośli (a tym bardziej internet) nie zawsze stają tu na wysokości zadania. Tę lukę chce wypełnić nowa akcja społeczna Wyborczej i Wysokich Obcasów.