Projekt umożliwił szeroką dyskusję społeczną na temat realiów i przyszłości transportu publicznego w Polsce. Głosy mieszkańców, samorządowców i ekspertów pozwoliły zdiagnozować sytuację i zaplanować ulepszenia tej fundamentalnie ważnej sfery życia Polek i Polaków.
Do projektu "Aktywna na swój sposób" zrealizowanego przez "Wysokie Obcasy" dołączyła marka Always, która dzięki obecności kontekstowej dotarła do wykształconych kobiet doceniających wysokiej jakości produkty. Kampania prowadzona przy inspirujących i edukacyjnych treściach pozwoliła marce pokazać się jako ekspert w temacie menstruacji i wspierania kobiet.
Jak matematyka może nam pomóc w radzeniu sobie z kryzysem klimatycznym? O tym przekonają się dzieci i dorośli w ramach 8. już edycji akcji edukacyjnej "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl oraz Fundacji mBanku Festiwal Matematyki, która w tym roku organizowana jest pod hasłem "Matematyka na zielono". W ramach projektu od 12 września 2022 r. na Wyborcza.pl można znaleźć cykl specjalnych publikacji, natomiast 1 października br. organizatorzy zaproszą zarówno dzieci, jak i ich rodziców oraz nauczycieli do warszawskiej siedziby Agory na warsztaty i wykłady pokazujące, jak wykorzystać matematykę do podejmowania proekologicznych zmian.
Wysokie Obcasy zainicjowały nową akcję, która ma na celu walkę z molestowaniem w miejscach publicznych. Partnerem działań jest firma L'Oréal Paris, organizator akcji "STAND UP - sprzeciw się molestowaniu w miejscach publicznych"prowadzonej wraz z Centrum Praw Kobiet i Right To Be.
4 sierpnia 2022 r. ruszyła 2. edycja projektu Wysokichobcasów.pl i Wyborczej.biz - "#Nie posiadam. Korzystam, używam, współdzielę". Ideą akcji jest popularyzowanie "życia na abonament". W tym roku tematem wiodącym będzie funkcjonowanie biznesów subskrypcyjnych.
Reklama w prasie ma swoją specyfikę, odmienną od reklamy internetowej. W porównaniu z tą ostatnią jest stonowana, estetyczna i... lubiana. Cenią ją zarówno odbiorcy, jak i reklamodawcy oraz wydawcy. Z konkretnych, mierzalnych powodów.