Za nami i przed nami trudne lata - pandemia, wojna, zmiany klimatu, inflacja, seria afer pedofilskich w Kościele. Jakby tego było mało, zamiast rzetelnych informacji, tak potrzebnych w czasach kryzysu, zalała nas powódź fake newsów. W jaki sposób wszystko to wpływa na kształtowanie się nowych trendów w cyfrowym marketingu?
Z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, przypadającego 10 października, Wyborcza przygotowała projekt, w ramach którego powstaną teksty, podcasty i debaty dotyczące kondycji psychicznej dzieci i dorosłych w tych trudnych czasach.
Czasy się zmieniają, a wraz z nimi zmieniają się potrzeby pracowników i rola liderów. Dotąd wydawało się, że najważniejszym - a może nawet jedynym - motywatorem do pracy jest wynagrodzenie. Po trudnym doświadczeniu pandemii stało się (czy powinno stać się) jasne, że dzisiaj to o wiele za mało.
"Wyborcza" zainicjowała nową akcję edukacyjną z obszaru ekologii - "Wielki test z wiedzy o klimacie". Jej celem jest popularyzacja wiedzy z zakresu ekologii i zmian klimatu wśród uczniów szkół ponadpodstawowych.
W sobotę 1 października 2022 r. ruszyła nowa akcja "Wyborczej" i "Wysokich Obcasów" poświęcona profilaktyce i leczeniu nowotworów najczęściej dotykających kobiety w Polsce.
Jeden z naszych flagowych projektów już od 7 lat pozwala zaistnieć nowatorskim wizjom i pomysłom, uprzedzającym wyzwania Jutra. Wyłaniamy i nagradzamy grono Jutronautów, czyli kreatywnych ludzi z futurystycznymi, ale możliwymi do wdrożenia ideami. Partnerem tej podróży jest od początku Sebastian Kulczyk.