Rok 2022 był dobrym rokiem dla Grupy Wyborcza, jeśli chodzi o akcje specjalne i realizacje projektowe. Przeprowadziliśmy ponad 100 projektów redakcyjnych z Partnerami biznesowymi, wykorzystując wiele kanałów i formatów. Postawiliśmy na niestandardowe rozwiązania i obszary tematyczne zgodne z misją "Wyborczej" i "Wysokich Obcasów".
31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy poświęcony był walce sepsą, jedną z głównych przyczyn zgonów w szpitalach. Czytelnicy "Wyborczej" hojnie wsparli nasze aukcje i zbiórki.
20 stycznia 2023 w siedzibie Agory na ul. Czerskiej w Warszawie poznaliśmy zwycięzców 2. edycji konkursu "Zaprojektowane po ludzku" - "Miasto bardziej wspólne".
Ostatnie dni grudnia 2022 roku przyniosły wzrost liczby subskrypcji Wyborcza.pl do rekordowej liczby ponad 300 tysięcy prenumeratorów. Jest to rekord prasy cyfrowej w Polsce.
Lokalność zyskała na znaczeniu podczas pandemii i trend ten wcale nie traci na sile. Polki i Polacy coraz chętniej kupują lokalnie, a ważną część ich tożsamości stanowi historia i teraźniejszość miasta czy regionu. To istotna informacja dla wydawców, marketerów i reklamodawców.
Ruszył nowy serwis "Żyć lepiej. Psychologia codziennie" przygotowany przez redakcje "Wyborczej" i "Wysokich Obcasów". Psychologiczne treści zamieszczone w serwisie znakomicie uzupełniają ofertę prenumeraty cyfrowej w formie benefitu dla pracowników.