Ostatnie dni grudnia 2022 roku przyniosły wzrost liczby subskrypcji Wyborcza.pl do rekordowej liczby ponad 300 tysięcy prenumeratorów. Jest to rekord prasy cyfrowej w Polsce.

- Jesteśmy nie tylko największym graczem na rynku polskiej prasy cyfrowej, ale też należymy do ścisłej czołówki wydawców na rynkach Unii Europejskiej - skomentował wynik Wojciech Bartkowiak, dyrektor wydawniczy Wyborcza.pl.

"Wyborcza" podąża za ogólnoświatowym trendem rozwoju cyfrowego tytułów prasowych. Prenumeratę cyfrową serwis wprowadził w lutym 2014 roku. Pod koniec 2015 roku subskrybentów było już prawie 77 tysięcy.

Największą popularnością wśród prenumeratorów cieszy się pakiet Premium, zapewniający pełen dostęp do serwisu i aplikacji Wyborcza.pl oraz treści z magazynów "Wyborczej" i informacji z 30 serwisów lokalnych.

Subskrypcję Wyborcza.pl można również zamówić w ramach BENEFITU PRACOWNICZEGO. Szczegóły oferty tutaj.