Rok 2022 był dobrym rokiem dla Grupy Wyborcza, jeśli chodzi o akcje specjalne i realizacje projektowe. Przeprowadziliśmy ponad 100 projektów redakcyjnych z Partnerami biznesowymi, wykorzystując wiele kanałów i formatów. Postawiliśmy na niestandardowe rozwiązania i obszary tematyczne zgodne z misją "Wyborczej" i "Wysokich Obcasów".

Podczas gdy rynek rozwija głównie treści sponsorowane, tworzone stricte na zamówienia marek – my jako Grupa Wyborcza stawiamy cały czas na rzetelne i wartościowe treści, tworzone przez profesjonalnych dziennikarzy, na akcje z misją, przy których możliwa jest współpraca merytoryczna z partnerami zewnętrznymi i szeroka ekspozycja marek naszych klientów.  

People first. Not cookies.

Zgodnie z claimem Grupy Wyborcza "People first", traktujemy naszych klientów po partnersku, rekomendując im obecność przy takich projektach, które najlepiej pasują do ich brandu, przesłania i grupy celowej, a następnie wzmacniamy obecność wizerunkową indywidualnie dobraną, skuteczną kampanią reklamową w prasie i online.  

Nasze projekty redakcyjne przeprowadzamy najczęściej crossmediowo, wykorzystując media prasowe, serwisy internetowe, aplikacje, kanały social media, a także spotkania na żywo. Wykorzystujemy takie formaty jak: publikacje, raporty, podcasty, quizy, plebiscyty, konkursy, warsztaty, konferencje czy festiwale.  

Projekty 2022

Projekty "Wyborczej" i "Wysokich Obcasów" zawsze dotyczą istotnych społecznie tematów. W 2022 roku pisaliśmy i działaliśmy w takich obszarach jak: 

  • świadomość zmian klimatycznych wśród dzieci i młodzieży ("Wielki test wiedzy o klimacie", "8. Festiwal Matematyki - Matematyka na zielono");
  • rola nowych technologii w ochronie klimatu (6. edycja akcji "Jedna planeta. Jedno życie" pod hasłem "Technologia dla klimatu");
  • wsparcie dziewczynek i kobiet – ich praw, dobrostanu psychicznego czy rozwoju zawodowego ("Dziewczynki mogą wszystko", "Z miesiączką na Ty", "Menopauza. Zmiany są piękne", "Nieustraszona w pracy", "Kobiety wiedzą, co robią");
  • turystyka i transport ("Miasto na jedną noc", "Zawsze po drodze");
  • zielony styl życia z wielu perspektyw ("Olsztyn Green Festival", "Supermiasta i Superregiony. Moja ulubiona zielona przestrzeń", "Zaprojektowane po ludzku – miasto bardziej wspólne").

Jak wyglądał 2022 rok w Grupie Wyborcza? Zobaczcie sami!