Podczas gdy rynek rozwija głównie treści sponsorowane, tworzone stricte na zamówienia marek – my jako Grupa Wyborcza stawiamy cały czas na rzetelne i wartościowe treści, tworzone przez profesjonalnych dziennikarzy, na akcje z misją, przy których możliwa jest współpraca merytoryczna z partnerami zewnętrznymi i szeroka ekspozycja marek naszych klientów.
Zgodnie z claimem Grupy Wyborcza "People first", traktujemy naszych klientów po partnersku, rekomendując im obecność przy takich projektach, które najlepiej pasują do ich brandu, przesłania i grupy celowej, a następnie wzmacniamy obecność wizerunkową indywidualnie dobraną, skuteczną kampanią reklamową w prasie i online.
Nasze projekty redakcyjne przeprowadzamy najczęściej crossmediowo, wykorzystując media prasowe, serwisy internetowe, aplikacje, kanały social media, a także spotkania na żywo. Wykorzystujemy takie formaty jak: publikacje, raporty, podcasty, quizy, plebiscyty, konkursy, warsztaty, konferencje czy festiwale.
Projekty "Wyborczej" i "Wysokich Obcasów" zawsze dotyczą istotnych społecznie tematów. W 2022 roku pisaliśmy i działaliśmy w takich obszarach jak:
Jak wyglądał 2022 rok w Grupie Wyborcza? Zobaczcie sami!