W badaniu Biur Reklamy zrealizowanym przez Media Marketing Polska po raz kolejny zespół sprzedaży Grupy Wyborcza okazał się najlepszy w kategorii prasa - dzienniki.
W dzisiejszym świecie, zdominowanym przez rzeczywistość online, wszystko, co ma miejsce w "realu", ma wyjątkową wartość. Również prasa i reklama prasowa wyróżniają się na tle innych mediów. Są opozycją dla serwisów internetowych i zamieszczanych tam - zwykle agresywnych - reklam. Jakie unikalne cechy charakteryzują prasę?
Wyjątkowy konkurs "The Best of Wellbeing 2022" wyłoni firmy najlepiej dbające o dobrostan swoich pracowników poprzez skuteczne programy wellbeingowe. Dyrektorka sprzedaży i rozwoju cyfrowego w Grupie Wyborcza - Joanna Kwas - zasiadła w jury konkursu.
Redakcja "Wysokich Obcasów" przygotowała specjalne, futurystyczne wydanie magazynu z 2072 r., które przeniosło czytelniczki (i redaktorki) w przyszłość.
Reklama w prasie to nie tylko modułowe formaty wewnątrz wydań. Prasę można wykorzystać również w kreatywny, zaskakujący sposób.
Akcja edukacyjna "Młode MajstERki" rozpropagowała ideę włączania kobiet w branżę budowlaną. Zachęciła dziewczynki do odważnego podążania za swoją pasją - bez względu na panujące stereotypy. Erbud udowodnił swoje zaangażowanie w równouprawnienie i rozwój zawodowy kobiet.