Grupę Wyborcza doceniono przede wszystkim za profesjonalizm, sprawne działanie oraz za elastyczną, aktualizowaną na bieżąco ofertę, która odpowiada na potrzeby reklamodawców.
Szczególnie docenionym rozwiązaniem było błyskawiczne wprowadzenie do autorskiego narzędzia Content Categories nowej kategorii wykluczającej – „War in Ukraine". Dzięki temu kampanie reklamowe nie pojawiały się przy treściach dotyczących wojny, a tym samym marki miały zapewnione brand safety.
W 2022 r. Grupa Wyborcza zadbała również o wzmocnienie oferty reklamowej. W portfolio pojawiły się m.in. podcasty reklamowe, które uzupełniają działania content marketingowe, powstały nowe oferty pakietowe dla segmentu biznes czy wprowadzono zupełnie unikalną ofertę na rynku benefit dla pracowników w postaci subskrypcji cyfrowej Wyborcza.pl.
Grupa Wyborcza kontynuuje strategię „digital first", szczególnie dbając o poprawę kluczowych wskaźników - viewabillity i total active view average viewable time.
Grupa Wyborcza konsekwentnie rozwija projekty, zwłaszcza ekologiczne, społeczne, które są tożsame z DNA i misją Wyborczej i odpowiadają na zainteresowania odbiorców.
W 2022 r. w obszarze ekologia zrealizowała kilka dużych projektów, m.in.:
Z kolei celem projektów społecznych było wsparcie odbiorców w trudnych czasach:
Sukcesem okazał się także powrót do formuły letnich festiwali muzycznych na żywo. W 2022 r. odbyły się cztery festiwale:
W portfolio Grupy Wyborcza szczególne miejsce zajmuje prasa, która ma unikalne możliwości dotarcia do odbiorców.
Prasa jest medium wymagającym skupienia i uwagi, co pozwala na zróżnicowanie przekazów reklamowych. Czytelnik wielokrotnie powraca do tego samego tytułu prasowego, dzięki czemu reklama jest zauważalna. Zespół sprzedaży jest doceniany za efektywne łącznie prasy i internetu.
Raport „Biura Reklamy" co roku publikowany jest przez magazyn „Media & Marketing Polska". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje handlowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone przez Kantar Polska metodą CATI w dniach 21-28.10.2022 r.