Od 17.10 do 12.12 małe i duże firmy mogą zgłaszać się do udziału w konkursie "The Best of Wellbeing 2022", zorganizowanym przez Wellbeing Institute. Jury oceni programy wellbeingowe wdrażane u kandydatów. Ideą wydarzenia jest pokazanie i propagowanie dobrych praktyk wzmacniających dobrostan pracowników. Hasło konkursu to #pozytywnywpływ.
W jury konkursu zasiądzie dyrektorka sprzedaży i rozwoju cyfrowego Grupy Wyborcza Joanna Kwas. Patronat medialny nad wydarzeniem objęła Wyborcza.biz.
Więcej o konkursie można przeczytać na stronie WELLBEING INSTITUTE.
Sprawdźcie też, co o programie wellbeingowym PEOPLE FIRST, prowadzonym w Grupie Wyborcza, pisze (i mówi - podczas konferencji World Wellbeing Day, zorganizowanej przez Wellbeing Institute) jego twórczyni - Joanna Kwas.
Zachęcamy też do lektury artykułów na blogu Grupy Wyborcza: