Numer 1/2072 „Wysokich Obcasów" liczył 16 stron. Wydanie stanowiło część zimowej kampanii marki YES „Jestem przyszłością" i było dystrybuowane podczas inauguracji kampanii YES oraz rozdawane uczestniczkom spotkań z cyklu „Kobiety Wiedzą, Co Robią", których marka była partnerem.
50 lat temu z górą my, kobiety, powiedziałyśmy w Polsce „nie" patriarchatowi – niesprawiedliwemu i pogardliwemu traktowaniu nas przez system polityczny i społeczny
rozpoczęła swój wstępniak Aleksandra Klich, redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów".
W futurystycznej wizji redakcji 2072 rok to zdecydowanie rok kobiet. Cały numer poświęcono niezwykłym postaciom z przyszłości – m.in. polskiemu rządowi, w większości składającemu się z kobiet. Największym wyzwaniem tego gabinetu okazuje się być skuteczna walka ze zmianami klimatycznymi oraz zadania społeczne. Na łamach tygodnika poznaliśmy także Ołeksandrę Zełenską, wnuczkę obecnego prezydenta Ukrainy, szefującą SpaceX...
Polska z 2072 roku jest krajem bezpiecznym, tolerancyjnym i troskliwym.
„Wysokie Obcasy" z przyszłości stworzyły redaktorki postarzone na fotografiach o 50 lat, wciąż aktywne zawodowo. Jak wspomina w wywiadzie Justyna Lach, szefowa marketingu YES
W YES jest co najmniej 30 procent pracowników, którzy przekroczyli 90. rok życia. To głównie kobiety.
Wysokie Obcasy są marką idealnie dopasowaną do kampanii YES – oba brandy łączy misja zmiany świata, w którym szanowane są prawa kobiet, a tolerancja jest czymś oczywistym.