"Superbohaterka" to plebiscyt wyłaniający co roku najbardziej sprawczą, odważną, społecznie zaangażowaną Polkę. Jedna ze statuetek wędruje do Superbohaterki Czytelniczek, a druga - do tej wybranej przez kapitułę. Akcji Wysokich Obcasów towarzyszy konkurs i seria publikacji.
Nowa męskość to zjawisko zataczające coraz szersze kręgi. Wyborcza i Wysokie Obcasy w swoim nowym projekcie "Męskość na nowo" zgłębiają ten temat, zadając ważne pytania i oddając głos "nowym mężczyznom". Zapraszamy sponsorów i reklamodawców do obecności przy tej istotnej społecznie inicjatywie.
12 października br. w Gdańsku odbędzie się unikalne wydarzenie - "Test wiedzy o stoczni", akcja zorganizowana przez trójmiejską Wyborczą. Sponsorem strategicznym została firma Euro Styl.
6 października podczas uroczystej gali w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie poznaliśmy laureatkę najważniejszej nagrody literackiej w Polsce - Nike. Mecenasem strategicznym wydarzenia była firma Panattoni.
Agnieszka Połońska - Kierowniczka ds. Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowej Prenumeraty Instytucjonalnej Wyborcza.pl - 23 września br. wystąpiła na konferencji Meet Benefit w Warszawie. Z charyzmą zaprezentowała naszą ofertę subskrypcji serwisów grupy Wyborcza.pl jako benefitu.
W akcji edukacyjnej "PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci" Wyborcza i Wysokie Obcasy edukowały i inspirowały do wprowadzania zmian w stylu życia dzieci i rodziców, tak aby ruch i sport stały się atrakcyjnym elementem ich codzienności.