Nowa męskość to zjawisko zataczające coraz szersze kręgi. Wyborcza i Wysokie Obcasy w swoim nowym projekcie "Męskość na nowo" zgłębiają ten temat, zadając ważne pytania i oddając głos "nowym mężczyznom". Zapraszamy sponsorów i reklamodawców do obecności przy tej istotnej społecznie inicjatywie.

W obliczu intensywnych przemian społecznych, ekonomicznych i kulturowych mężczyźni szukają na nowo swojej tożsamości. Nie jest to łatwe przedsięwzięcie, jako że wymagania wobec nich są bardzo często sprzeczne. Oczekuje się, że będą wrażliwi, ale jednocześnie silni, że będą robić karierę, nie zaniedbując jednak rodziny czy związku. Jak to wszystko pogodzić?

Wyborcza i Wysokie Obcasy postanowiły towarzyszyć mężczyznom w tej dalekiej podróży. Zapraszamy marki do tego samego! Nowa męskość to pozytywna zmiana społeczna, która pomoże - nie tylko mężczyznom! - lepiej czuć się i funkcjonować w ciągle ewoluującej rzeczywistości.

Męskość wrażliwa, otwarta, dbająca o siebie otwiera mężczyznom pole również do nowych doświadczeń konsumenckich. Dla reklamodawców jest to szansa nie do przegapienia.

Więcej o projekcie "Męskość na nowo" można znaleźć tutaj.

Cykl składa się z

  • artykułów na Wyborcza.pl, WysokieObcasy.pl i Wyborcza.biz oraz w Gazecie Wyborczej i Wysokich Obcasach
  • podcastu i wideocastu Tomasza Kwaśniewskiego pt. "Męskoosobowy"

Zapraszamy do słuchania, oglądania, czytania i obecności reklamowej!