Ekologiczna akcja łódzkiego oddziału Wyborcza.pl była krótka, intensywna i osiągnęła swój cel: zmobilizowała pracowników lokalnych firm i instytucji do korzystania w drodze do i z pracy z transportu rowerowego. Sponsorem głównym projektu był Nextbike, operator systemu roweru miejskiego w Łodzi.
W tym roku przypada okrągła, 80. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego. Media Wyborczej - Gazeta Wyborcza wraz z serwisem Wyborcza.pl, magazyn Wysokie Obcasy i serwis Wysokieobcasy.pl oraz serwis Odeszli.pl w sposób szczególny upamiętnią tamte wydarzenia.
Nowy format reklamowy Grupy Wyborcza - Native Videocast - niesie ze sobą wiele unikatowych korzyści dla klientów. Umożliwia ciekawą i dobrze widoczną ekspozycję marki oraz udział ambasadorów i ekspertów klienta.
19 lipca 2024 r. w Łodzi zakończyła się intensywna, dwutygodniowa akcja ekologiczna Wyborczej "Odkręcamy korki - Rowerem do pracy". Rywalizację o największą liczbę kilometrów wyjeżdżonych rowerem do i z pracy wygrał Klaster (Politechnika Łódzka).
Sponsoring dodatku redakcyjnego to atrakcyjny format dla reklamodawców. Redakcja rzetelnie i interesująco podejmuje ważne dla czytelników tematy. Sponsor jest dobrze widoczny na łamach wydawnictwa, które - co warto podkreślić - żyje dłużej niż formaty cyfrowe. Sprawdźcie, jak to dokładnie wygląda, w naszym case study.