To młodzi ludzie są najbardziej aktywni na polu walki ze zmianami klimatu. Te zmiany przecież ich będą dotyczyć najbardziej. Wyborcza poprzez swoją akcję "Wielki test wiedzy o klimacie" edukuje uczennice i uczniów, dostarczając im narzędzia do zadbania o przyszłość naszej planety.
27 września br. ukazała się pierwsza publikacja w ramach akcji "Supermiasta i Superregiony". Ta odsłona projektu jest poświęcona kompleksowemu ujęciu tematu polskich kolei. Poza artykułami w ramach akcji został zorganizowany konkurs fotograficzny dla czytelników oraz konferencja.
Co przyniesie bliższa i dalsza przyszłość? Jak się do niej przygotować? Czy mamy wpływ na to, jak będzie wyglądać? Na te pytania odpowiedzą redakcje serwisów grupy Wyborcza.pl w nowym projekcie "Przyszłości do życia". Mecenasem i partnerem merytorycznym akcji jest firma Invest Komfort, twórca programu Insight Studio.
Subskrypcje podbijają świat. Rozszerzają się na coraz to nowe rynki - abonament może dotyczyć równie dobrze platformy streamingowej i portalu informacyjnego, co środków czystości i kosmetyków. Jakie trendy będą kształtować świat subskrypcji w 2025 roku? Dlaczego subskrypcja Wyborczej jest warta swojej ceny?
Realizujemy projekty tożsame z wybranymi celami zrównoważonego rozwoju ONZ
Sukces pierwszej edycji projektu "Silna jak dziewczynka" zachęcił redakcję Wysokich Obcasów do kontynuowania tej ważnej społecznie inicjatywy. Jak pokazują badania, młode Polki nie wierzą w siebie - akcja ma na celu wzmocnienie ich i zainspirowanie do odważnego realizowania swoich przywódczych i naukowych aspiracji. Sponsorem projektu jest firma NÉONAIL.