Blisko 2,2 miliona złotych udało się zebrać w zbiórce dla powodzian zorganizowanej przez Fundację Radia ZET. Wyborcza wsparła akcję. Zbiórka trwa do końca listopada, a zebrane środki otrzymają gospodarstwa w Głuchołazach, które ucierpiały wskutek powodzi.
Akcja trójmiejskiej Wyborczej "Odkrywamy Stocznię" była fascynującą podróżą w przeszłość i przyszłość postoczniowej dzielnicy Gdańska Młode Miasto. Edukowała i tworzyła scenariusze rozwoju. Zaangażowała gdańszczan, miłośników miasta, urbanistów, architektów, historyków i deweloperów we wspólną dyskusję, tworząc grunt pod realne zmiany i wzmacniając lokalną tkankę społeczną.
"Gazeta Wyborcza" została uznana za lidera w kategorii Prasa i znalazła się wśród 500 najsilniejszych marek w Polsce w rankingu Top Marka 2024. To największe badanie marek w Polskich mediach.
Wrześniowa odsłona zestawienia "O tym się mówi" przyniosła wspaniały wynik Wyborczej. Na podium pięciu najbardziej wpływowych artykułów aż cztery napisali dziennikarze naszego medium. Raport przygotował Instytut Monitorowania Mediów i Radio ZET.
"Długowieczni" to akcja społeczna katowickiego oddziału Wyborczej. Poprzez warsztaty, publikacje i konferencję redakcja pokazała, że jesień życia może być pogodna i zdrowa - m.in. dzięki pielęgnowaniu relacji i uczestnictwie w wolontariacie.
We wrześniu br. Wyborcza zdeklasowała inne polskie media pod względem liczby cytowań. W rywalizacji uczestniczyła zarówno prasa, jak i programy telewizyjne, rozgłośnie radiowe oraz portale informacyjne. Zestawienie przygotował Instytut Monitorowania Mediów.