"Archiwum X", "Oni pracują" i "24 godziny w..." to trzy nowe, atrakcyjne cykle publikacji na lato, które niedługo zagoszczą na stronie Wyborcza.pl/wakacje. Serdecznie zapraszamy do obecności prz tym gorącym contencie.
Wyborcza.pl, organizator Olsztyn Green Festiwal, razem ze sponsorem strategicznym imprezy, firmą Nałęczowianka, rozdali 135 drzewek i 65 wejściówek na festiwal. Rozeszły się jak ciepłe bułeczki. To owoc wspólnej, recyklingowej eko-akcji.
Kondycja psychiczna - dorosłych, dzieci, pracowników czy managerów - to dziś ważny i popularny temat. Jednak jest on na tyle złożony, że media i organizacje nie zawsze podchodzą do niego we właściwy sposób. Działając nieodpowiednio - w dobrej czy złej wierze - zamiast pomóc, można pogorszyć sytuację osób w kryzysie psychicznym. Jak się tego ustrzec?
Luka płacowa, menstruacja w pracy, menopauza, kobiety 50+ - tematy stanowiące tabu i wyzwanie stoją w centrum najnowszego projektu Wysokich Obcasów i Wyborczej. Sponsorem akcji jest Kulczyk Foundation.
Ponad 350 polskich mediów - pośród nich Wyborcza - wystosowało list protestacyjny do rządu, domagając się ochrony przed wykorzystywaniem ich treści przez tzw. big Tech (wielkie międzynarodowe korporacje technologiczne).
Uznany dziennikarz muzyczny Jarek Szubrycht poprowadzi nowy, wakacyjny podcast Wyborcza.pl poświęcony festiwalom muzycznym i koncertom. Razem z gośćmi odsłoni kulisy powstawania wielkich imprez muzycznych i poszuka odpowiedzi na pytanie, co stanowi o ich sukcesie lub porażce.