"Gazeta Wyborcza" została uznana za lidera w kategorii Prasa i znalazła się wśród 500 najsilniejszych marek w Polsce w rankingu Top Marka 2024. To największe badanie marek w Polskich mediach.

„Gazeta Wyborcza" po raz kolejny została numerem jeden w kategorii Prasa, przed „Przeglądem Sportowym" i „Super Expressem". 

W zestawieniu 500 marek „Wyborcza" zajęła 13. miejsce (w 2023 r. miała 16. pozycję). Wyborcza.pl znalazła się na 114. miejscu rankingu ogólnego i na 9. pozycji w kategorii Portale internetowe. 

Top Marka 2024 to największe badanie marek w polskich mediach. Aby stworzyć 17. edycję raportu, przeanalizowano aż 31,5 mln materiałów z prasy i internetu (w tym z mediów społecznościowych) w okresie od 1 lipca 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. 

Aby stworzyć 50 rankingów branżowych i listę 500 najsilniejszych w mediach marek, przeanalizowano ponad 1,4 mln tekstów prasowych, 11,9 mln publikacji internetowych oraz 18,2 mln wpisów w mediach społecznościowych. 

Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press" oraz PSMM Monitoring & More, realizowanym od 2007 r.