W pierwszej połowie lipca w Łodzi Wyborcza.pl prowadzi akcję ekologiczną, zachęcając firmy do promowania wśród swoich pracowników dojazdy rowerem. Sponsorem projektu jest firma Nextbike.
W czasach nadmiaru bodźców i wielozadaniowości uwaga jest towarem deficytowym. Od stopnia i jakości uwagi zależy odbiór kreacji reklamowych. Jak najskuteczniej mierzyć poziom uwagi użytkowników w internecie? Czy wskaźnik viewability ciągle jest wystarczający? Czy nadszedł czas, aby używane aktualnie wskaźniki uwagi zaktualizować, a może istnieje potrzeba znalezienia zupełnie nowych narzędzi?
28 czerwca ogłoszono 20 książek, które będą rywalizować w prestiżowym konkursie Wyborczej "Nike". We wrześniu poznamy 7 finałowych pozycji, a tę zwycięską - 6 października. Mecenasem strategicznym Nagrody Literackiej "Nike" jest firma Panattoni, mecenasem - Fundacja Roberta Dobrzyckiego.
W czerwcu 2024 r. Wyborcza.pl z dumą dołączyła do kampanii "dentsu & friends", wspierającej prawa społeczności LGBTQIA+. Kreacja reklamowa zagościła na stronie głównej i w artykułach w serwisie Wyborcza.pl, w ekskluzywnym formacie Premiumboard.
22 czerwca 2024 r. odbył się "Wielki Test Wiedzy o Warszawie" - akcja stołecznej redakcji Wyborczej. Uczestnicy zmierzyli się z 45 pytaniami o przeszłość i dziś Warszawy. Trzech zwycięzców odebrało atrakcyjne nagrody.
Do września potrwa coroczny, wakacyjny konkurs zorganizowany przez redakcję Wysokich Obcasów - "Kobiety w podróży". Dzięki sponsorom Czytelniczki mają szansę zdobyć cenne nagrody.