Trzy sceny i 45 tysięcy ludzi w ciągu trzech dni. 10. edycja Olsztyn Green Festival była rekordowa.

Energiczny Taco Hemingway, wspaniała Edyta Bartosiewicz, porywający tłumy Mrozu, Daria Zawiałow, Grubson i Kwiat Jabłoni, czyli topowi polscy artyści oraz przepiękna przestrzeń jeziora Ukiel przyciągnęły tłumy.

To był wspaniały przepełniony słońcem i najlepszą polska muzyką weekend. Na plaży po raz pierwszy stanęły nie dwie, a trzy sceny, a powiększony teren pomieścił rekordowe 45 tysięcy osób!  Tym samym, Olsztyn Green Festival udowodnił nie tylko, że jest najbardziej urokliwym świętem muzyki w Polsce, ale również, że gra w pierwszej lidze polskich festiwali. 

Organizatorzy, z okazji 10-lecia przygotowali szereg niespodzianek: festiwalowicze mogli skorzystać ze specjalnej fotobudki, z której zdjęcia wyświetlały się na ogromnym ekranie wodnym, ustawionym na tafli jeziora. Po raz pierwszy udostępniono dedykowaną festiwalowi aplikację mobilną oraz limitowany merch i kolekcję plakatów. 

Olsztyn Green Festival, którego organizatorem jest Wyborcza.pl, to nie tylko topowi artyści, pozytywna energia, ale także bogate miasteczko festiwalowe z warsztatami eko oraz strefami sportu, zabawy, relaksu i kulinariów, które powstały dzięki Partnerom i Sponsorom. Powiększony teren zapewnił komfortową przestrzeń dla warsztatów i zajęć dla dzieci w obleganej od otwarcia bramek Strefie Ekoaktywności, a także na stworzenie dodatkowych stref zabaw dla nieco starszych, w tym scenę klubową oraz silent disco. Dwudziestu jeden zwycięzców konkursu mogło przeżyć na własnej skórze wyjątkowy projekt „Field 5. Aura" - "koncert jednego słuchacza" Wojtka Blecharza, który pokazywany był wcześniej m.in. na kultowym Roskilde w Danii.

Dziękujemy, dziękujemy i jeszcze raz dziękujemy! Za tę niezapomnianą i rekordową edycję Olsztyn Green Festival, ale też za to, że od 10 lat tworzymy wspólnie z mieszkańcami, miastem Olsztyn i partnerami jeden z najwspanialszych i najpiękniejszych festiwali muzycznych w Polsce. Jesteśmy dumni i wdzięczni, że OGF przyciąga nad magiczne jezioro Ukiel fantastyczną publiczność z całego kraju i największe gwiazdy współczesnej polskiej muzyki

- mówi Jacek Zmiczerewski, dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Eventów w Grupie Wyborcza i organizator Festivalu.

- To były niezwykłe trzy dni ze wspaniałą muzyką w jedynym w swoim rodzaju miejscu. Ogromnie cieszę się z rozwoju Olsztyn Green Festival, bo to nie tylko świetne wydarzenie, ale i korzyść dla miasta. Wielu turystów zostaje w Olsztynie dłużej, niż tylko podczas festiwalu, zwiedzają region, poznają miasto. Wiem, że nie brakuje takich osób, które już teraz wpisały sobie termin przyszłorocznego festiwalu do kalendarza i na pewno pojawią się nad jeziorem Ukiel. Ja również nie mogę się doczekać kolejnej odsłony tej imprezy i wizyty wspaniałych gości w naszym mieście - dodaje Prezydent Olsztyna Robert Szewczyk. 

Na koniec 10. edycji ogłoszono kolejny, jedenasty Olsztyn Green Festival, który odbędzie się 15-17 sierpnia 2025.

Nie byłoby tego Festivalu, gdyby nie wsparcie Partnerów i Sponsorów:

Organizator: Wyborcza.pl

Współorganizator: Miasto Olsztyn 

Partner Główny: Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego

Sponsorzy Strategiczni: Hyundai Motor Poland, Nałęczowianka, Otomoto, Perła Browary Lubelskie

Partner merytoryczny: ZAiKS

Partner technologiczny: Paypo

Partner eko: Dobra Energia dla Olsztyna

Partner terenu: OSiR Olsztyn

Partner: Totalizator Sportowy właściciel marki LOTTO

Sponsorzy: Biedronka, Kinder Bueno, Alpro, ING Bank Śląski, Instax Fuji Film, Oriflame, Jordan, Elizabeth Arden New York, Cacharel, Azzaro, Lipton, Alcon, Michelin, Tymbark, Kubuś, Budimex, Off!, Port Lotniczy Olsztyn-Mazury, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Olsztynie, Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Olsztynie, Remondis Warmia-Mazury,Galeria Warmińska, Aura Centrum Olsztyna, Społem Olsztyn

Patroni medialni: Wyborcza.pl, Radio Zet, WP.pl, AMS, Helios, Helios Media