Redakcje należące do Grupy Agora ponownie nawiązały współpracę w obszarze promocji treści. Od 14 sierpnia br. artykuły z Wyborcza.pl, serwisu "Gazety Wyborczej", są prezentowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl.

Treści z Wyborcza.pl są pokazywane na stronie głównej Gazeta.pl w sekcji oznaczonej jako "Wybrane dla Ciebie" i kierują czytelników i czytelniczki portalu do artykułów dostępnych po wykupieniu prenumeraty cyfrowej "Wyborczej".  

– Chcemy, aby strona główna Gazeta.pl była dla naszych użytkowników i użytkowniczek miejscem dostępu do najlepszych treści, jakie powstają w mediach Grupy Agora, zarówno tych dostępnych bezpłatnie, jak i tych dostępnych w modelu subskrypcyjnym. Nowe podejście w zakresie ekspozycji treści Wyborcza.pl na stronie głównej Gazeta.pl testowaliśmy od lutego i jesteśmy przekonani, że wypracowaliśmy najbardziej efektywne rozwiązanie – mówi Artur Birnbaum, członek zarządu Gazeta.pl. 

– Współpraca z Gazeta.pl pozwala nam na dotarcie do szerokiej grupy użytkowników i użytkowniczek portalu, którego stronę główną miesięcznie odwiedza 2,6 mln osób*. Dzięki wydłużonej fazie testów, wiemy, że ekspozycja odpowiednich materiałów jest w stanie zachęcić część z nich do zostania z nami na dłużej i skorzystania z subskrypcji Wyborcza.pl – dodaje Maksymilian Salski, szef subskrypcji Wyborcza.pl.  

W sekcji "Wybrane dla Ciebie" na stronie głównej Gazeta.pl poza artykułami z Wyborcza.pl czytelnicy i czytelniczki mogą znaleźć również materiały z tokfm.pl – serwisu internetowego Radia TOK FM. 

Współpraca pomiędzy Gazeta.pl a Wyborcza.pl wpisuje się w model operacyjny Grupy Agora. Poszczególne obszary biznesu, niezależnie od formy prawnej, współpracują, szukając synergii, przestrzeni do wspólnego rozwoju i realizacji projektów wykorzystujących potencjał różnych marek mediowych Grupy. 

* Mediapanel PBI, lipiec 2024 r.