Sponsoring dodatku redakcyjnego to atrakcyjny format dla reklamodawców. Redakcja rzetelnie i interesująco podejmuje ważne dla czytelników tematy. Sponsor jest dobrze widoczny na łamach wydawnictwa, które - co warto podkreślić - żyje dłużej niż formaty cyfrowe. Sprawdźcie, jak to dokładnie wygląda, w naszym case study.
"Archiwum X", "Oni pracują" i "24 godziny w..." to trzy nowe, atrakcyjne cykle publikacji na lato, które niedługo zagoszczą na stronie Wyborcza.pl/wakacje. Serdecznie zapraszamy do obecności prz tym gorącym contencie.
Wyborcza.pl, organizator Olsztyn Green Festiwal, razem ze sponsorem strategicznym imprezy, firmą Nałęczowianka, rozdali 135 drzewek i 65 wejściówek na festiwal. Rozeszły się jak ciepłe bułeczki. To owoc wspólnej, recyklingowej eko-akcji.
Kondycja psychiczna - dorosłych, dzieci, pracowników czy managerów - to dziś ważny i popularny temat. Jednak jest on na tyle złożony, że media i organizacje nie zawsze podchodzą do niego we właściwy sposób. Działając nieodpowiednio - w dobrej czy złej wierze - zamiast pomóc, można pogorszyć sytuację osób w kryzysie psychicznym. Jak się tego ustrzec?
Luka płacowa, menstruacja w pracy, menopauza, kobiety 50+ - tematy stanowiące tabu i wyzwanie stoją w centrum najnowszego projektu Wysokich Obcasów i Wyborczej. Sponsorem akcji jest Kulczyk Foundation.