Luka płacowa, menstruacja w pracy, menopauza, kobiety 50+ - tematy stanowiące tabu i wyzwanie stoją w centrum najnowszego projektu Wysokich Obcasów i Wyborczej. Sponsorem akcji jest Kulczyk Foundation.
Ponad 350 polskich mediów - pośród nich Wyborcza - wystosowało list protestacyjny do rządu, domagając się ochrony przed wykorzystywaniem ich treści przez tzw. big Tech (wielkie międzynarodowe korporacje technologiczne).
Uznany dziennikarz muzyczny Jarek Szubrycht poprowadzi nowy, wakacyjny podcast Wyborcza.pl poświęcony festiwalom muzycznym i koncertom. Razem z gośćmi odsłoni kulisy powstawania wielkich imprez muzycznych i poszuka odpowiedzi na pytanie, co stanowi o ich sukcesie lub porażce.
W pierwszej połowie lipca w Łodzi Wyborcza.pl prowadzi akcję ekologiczną, zachęcając firmy do promowania wśród swoich pracowników dojazdy rowerem. Sponsorem projektu jest firma Nextbike.
W czasach nadmiaru bodźców i wielozadaniowości uwaga jest towarem deficytowym. Od stopnia i jakości uwagi zależy odbiór kreacji reklamowych. Jak najskuteczniej mierzyć poziom uwagi użytkowników w internecie? Czy wskaźnik viewability ciągle jest wystarczający? Czy nadszedł czas, aby używane aktualnie wskaźniki uwagi zaktualizować, a może istnieje potrzeba znalezienia zupełnie nowych narzędzi?
28 czerwca ogłoszono 20 książek, które będą rywalizować w prestiżowym konkursie Wyborczej "Nike". We wrześniu poznamy 7 finałowych pozycji, a tę zwycięską - 6 października. Mecenasem strategicznym Nagrody Literackiej "Nike" jest firma Panattoni, mecenasem - Fundacja Roberta Dobrzyckiego.