W pierwszej połowie lipca w Łodzi Wyborcza.pl prowadzi akcję ekologiczną, zachęcając firmy do promowania wśród swoich pracowników dojazdy rowerem. Sponsorem projektu jest firma Nextbike.

Korki są zmorą polskich miast, szczególnie dotkliwą dla pracowniczek i pracowników. Wyborcza.pl postanowiła rozruszać mieszkańców Łodzi, zapraszając pracowników 6 firm do rywalizacji. Na dostarczonych przez sponsora akcji - firmę Nextbike - rowerach będą oni kręcić wyniki, a wynik tych zmagań poznamy w połowie lipca 2024. Na najlepszy zespół czeka puchar.

Patronatem honorowym projekt Wyborcza.pl objęli Prezydent Miasta Łodzi (Hanna Zdanowska) oraz Przewodniczący Rady Miejskiej w Łodzi (Bartosz Domaszewicz).

Sponsorzy, a jednocześnie uczestnicy łódzkiej rywalizacji to: Accenture Poland, BSH, Veolia PL, Klaster ICT Łódź, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi oraz Uniwersytet WSB Merito Łódź (wcześniej Wyższa Szkoła Bankowa).

Więcej o akcji w artykule na Wyborcza.pl/Łódź.