W roku Igrzysk Olimpijskich redakcje Wyborczej i Wysokich Obcasów zainicjowały akcję edukacyjną skierowaną do rodziców i dzieci - "PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci". Sponsorem projektu jest firma Toyota Central Europe, a patronem medialnym - Gazeta.pl
Dwumiesięcznik Wyborczej "Książki. Magazyn do czytania" to o wiele więcej niż czasopismo o książkach. Jest częścią kulturalnego hubu, na który składają się też: serwis, podcasty, newslettery i spotkania na żywo. Literatura to tylko część treści uniwersum "Książek" - autorzy i goście piszą i rozmawiają również o nauce, społeczeństwie, historii, filmie czy muzyce.
Impact'24 - najbardziej prestiżowe wydarzenie gospodarczo-technologiczne w Europie Środkowo-Wschodniej - odbyło się 15 i 16 maja w Poznaniu. Nie zabrakło tam Wyborczej i innych mediów Agory. W strefie Agora - Miejsce Spotkań toczyły się dyskusje nt. m.in. digitalizacji, cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji i dezinformacji. Wyborcza.biz, Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl objęły nad kongresem patronat.
10 maja 2024 r. Wyborcza przyznała tytuł Człowieka Roku wybitnej reżyserce Agnieszce Holland. W uzasadnieniu jury zwróciło uwagę nie tylko na całokształt jej twórczości, ale też na odważną działalność obywatelską.
8 maja 2024 roku Gazeta Wyborcza obchodziła swoje 35 urodziny. Redakcja przypomniała najważniejsze teksty, w tym - głośne reportaże. Z myślą o nowych czytelnikach przygotowano urodzinową ofertę subskrypcyjną Wyborcza.pl. 10 maja świętowanie zwieńczyła urodzinowa gala, podczas której po raz 26. Gazeta Wyborcza przyznała prestiżowy tytuł Człowieka Roku.
Największe wydarzenie gospodarcze w Europie Środkowej, Europejski Kongres Gospodarczy, odbyło się w Katowicach 7, 8 i 9 maja 2024 r. Oprócz objęcia wydarzenia patronatem, redakcje Gazety Wyborczej i Wyborcza.biz miały na miejscu swoich dziennikarzy w roli prowadzących dyskusje i panelistów. Wyborcza przygotowała również specjalną strefę mediową.