Grupa Agora oraz jej media – Radio ZET, Radio TOK FM, Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieoncasy.pl, Gazeta.pl oraz Wydawnictwo Agora objęły patronatem medialnym tegoroczny Impact’24. AMS został partnerem strategicznym OOH.
W poznańskim Centrum Kongresowym uczestnicy i uczestniczki wydarzenia mogli odwiedzić strefę Agora Miejsce Spotkań, studia radiowe oraz stoiska w strefie mediów.
W Miejscu Spotkań przez dwa dni trwania eventu odbyło się w sumie 10 spotkań z pisarzami i ekspertkami, prowadzonych przez dziennikarzy mediów Agory.
Ci ostatni wystąpili też w rolach mówców i moderatorów paneli poświęconych m.in. sztucznej inteligencji oraz edukacji i zdrowiu psychicznemu w ich wymiarze polityczno-publicznym.
Impact'24 to międzynarodowy kongres, w którym w 2024 roku wzięło udział 650 mówców - w tym Michelle Obama, Kenneth Cukier, Michał Gajewski, Esther Perel i Sebastian Kulczyk.
Główną osią tematów wydarzenia są zawsze kluczowe problemy społeczne i gospodarcze. w tym roku panele ułożono według 23 ścieżek tematycznych. Impact'24 zgromadził 6 tysięcy uczestników.
Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia.