Impact'24 - najbardziej prestiżowe wydarzenie gospodarczo-technologiczne w Europie Środkowo-Wschodniej - odbyło się 15 i 16 maja w Poznaniu. Nie zabrakło tam Wyborczej i innych mediów Agory. W strefie Agora - Miejsce Spotkań toczyły się dyskusje nt. m.in. digitalizacji, cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji i dezinformacji. Wyborcza.biz, Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl objęły nad kongresem patronat.

Grupa Agora oraz jej media – Radio ZET, Radio TOK FM, Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieoncasy.pl, Gazeta.pl oraz Wydawnictwo Agora objęły patronatem medialnym tegoroczny Impact’24. AMS został partnerem strategicznym OOH.

W poznańskim Centrum Kongresowym uczestnicy i uczestniczki wydarzenia mogli odwiedzić strefę Agora Miejsce Spotkań, studia radiowe oraz stoiska w strefie mediów.

W Miejscu Spotkań przez dwa dni trwania eventu odbyło się w sumie 10 spotkań z pisarzami i ekspertkami, prowadzonych przez dziennikarzy mediów Agory.

Ci ostatni wystąpili też w rolach mówców i moderatorów paneli poświęconych m.in. sztucznej inteligencji oraz edukacji i zdrowiu psychicznemu w ich wymiarze polityczno-publicznym.

Impact'24 to międzynarodowy kongres, w którym w 2024 roku wzięło udział 650 mówców - w tym Michelle Obama, Kenneth Cukier, Michał Gajewski, Esther Perel i Sebastian Kulczyk.

Główną osią tematów wydarzenia są zawsze kluczowe problemy społeczne i gospodarcze. w tym roku panele ułożono według 23 ścieżek tematycznych. Impact'24 zgromadził 6 tysięcy uczestników.

Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia.