Wyborcza zmienia się wraz z polskim społeczeństwem, adaptując się do dynamicznych zmian rzeczywistości - również tej rynkowej. Dziennik pozostaje numerem 1 pod względem opiniotwórczości w Polsce. Wyborcza.pl jest też liderem cyfrowej transformacji mediów w naszym kraju. Już w 2014 r., jako pierwszy polski tytuł prasowy, wprowadziła model subskrypcyjny, który gromadzi dziś społeczność ponad 303tys. subskrybentów i subskrybentek.
Wyborcza to określona misja - bycie blisko ludzi, rzetelne informacje, strzeżenie demokracji i praw człowieka, patrzenie władzy na ręce - i prężna, zintegrowana społeczność, chętnie komentująca publikacje, pisząca do redakcji listy i maile.
redakcja z okazji jubileuszu przygotowała wiele atrakcyjnych publikacji, m.in.:
Wyjątkową ofertą Wyborcza.pl jest subskrypcja grupy jej serwisów w charakterze benefitu pracowniczego. Szczegóły można poznać tutaj.