W czerwcu 2024 r. Wyborcza.pl z dumą dołączyła do kampanii "dentsu & friends", wspierającej prawa społeczności LGBTQIA+. Kreacja reklamowa zagościła na stronie głównej i w artykułach w serwisie Wyborcza.pl, w ekskluzywnym formacie Premiumboard.
22 czerwca 2024 r. odbył się "Wielki Test Wiedzy o Warszawie" - akcja stołecznej redakcji Wyborczej. Uczestnicy zmierzyli się z 45 pytaniami o przeszłość i dziś Warszawy. Trzech zwycięzców odebrało atrakcyjne nagrody.
Do września potrwa coroczny, wakacyjny konkurs zorganizowany przez redakcję Wysokich Obcasów - "Kobiety w podróży". Dzięki sponsorom Czytelniczki mają szansę zdobyć cenne nagrody.
W piątek i sobotę 14-15 czerwca 2024 r. w Warszawie odbył się kolorowy, wielopokoleniowy, piknikowy festiwal Wyborczej Co Jest Grane. Obok występów topowych artystek i artystów atrakcją wydarzenia było miasteczko festiwalowe z bogatą ofertą aktywności.
Zdecydowana większość (bo aż 83%) [1] marketerów uznaje content marketing za najbardziej skuteczną strategię generowania zainteresowania. Jako największe wyzwanie typują oni tworzenie różnorodnych treści, które okażą się atrakcyjne dla różnych grup odbiorców [2]. Co to oznacza w czasie rozwoju AI, kształtowania regulacji prawnych i zmian pokoleniowych? Przejrzymy się głównym trendom w content marketingu.
Fernanda Melchor, meksykańska reportażystka, została laureatką Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. Uroczysta gala wręczenia nagrody odbyła się 26 maja 2024. w Teatrze Studio w Warszawie. Organizatorami konkursu są Miasto Stołeczne Warszawa oraz Wyborcza. Fundatorem nagród jest Miasto Stołeczne Warszawa.