W czerwcu 2024 r. Wyborcza.pl z dumą dołączyła do kampanii "dentsu & friends", wspierającej prawa społeczności LGBTQIA+. Kreacja reklamowa zagościła na stronie głównej i w artykułach w serwisie Wyborcza.pl, w ekskluzywnym formacie Premiumboard.

Media grupy Wyborcza.pl (Gazeta Wyborcza) w swoim DNA zapisane mają: walkę o równość i różnorodność; solidarność z mniejszościami; wspieranie społeczności LGBTQIA+; kreowanie świata bez uprzedzeń i nienawiści.

Z radością włączyliśmy się więc w kampanię "dentsu & friends", przebiegającą pod hasłem "Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane". W serwisie Wyborcza.pl - na stronie głównej i w artykułach - w czerwcu 2024 r. emitowaliśmy kreację Dentsu Polska w naszym wyjątkowym formacie Premiumboard.

- Jako Wyborcza z dumą wspieramy tę kampanię. Od ponad 20 lat walczymy, żeby prawo do miłości, bez krępującej jej ideologii, było tak naturalne, jak prawo do oddychania. Wszystkim życzymy równych praw, bezpieczeństwa i dumy przez cały rok - powiedziała Aleksandra Sobczak, wicenaczelna Wyborczej.

Kampania „dentsu & friends" była obecna na wielu europejskich rynkach - w Wielkiej Brytanii, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii i we Włoszech. W tym roku w Polsce ma swoją pierwszą odsłonę.

- Dentsu od lat angażuje się globalnie w działania sojusznicze wspierające społeczność LGBTQIA+. W tym roku przyszedł czas na Polskę. Chcemy dać wyraźne świadectwo wsparcia dla różnych tożsamości i wolności bycia sobą. Jestem niezwykle dumna, że jest to głos wspólnych wartości naszych Klientów i Partnerów – mówi Mania Kostrzewska, DEI Director, dentsu Polska & CEE.

Na łamach Wysokich Obcasów i w serwisie tygodnika można znaleźć wiele poruszających i dających nadzieję reportaży, wywiadów, analiz poświęconych tematom ważnym dla społeczności LGBTQIA+. W czerwcu redakcja zebrała je pod tagiem #miesiącdumylgbtq.

Poznajcie ofertę naszego formatu reklamowego premium - Premiumboard XL, który gwarantuje 90% viewability i 33 sekundy średniego czasu kontaktu z reklamą.