We wrześniu br. Wyborcza zdeklasowała inne polskie media pod względem liczby cytowań. W rywalizacji uczestniczyła zarówno prasa, jak i programy telewizyjne, rozgłośnie radiowe oraz portale informacyjne. Zestawienie przygotował Instytut Monitorowania Mediów.
Konferencja "Kolej przyszłości" zorganizowana przez Wyborczą w ramach akcji "Supermiasta i Superregiony" okazała się nie tylko świetnym polem do wymiany wiedzy i doświadczeń, ale również przestrzenią ułatwiającą nawiązanie wartościowych relacji, które mogą przynieść realne zmiany w polskich kolejach.
Subskrypcja serwisów grupy Wyborcza.pl to unikalny na polskim rynku benefit, niosący wiele korzyści tak dla pracowników, jak i pracodawcy. Dostęp do różnorodnych, rzetelnych i użytecznych treści z obszarów takich jak psychologia, kultura, finanse, społeczeństwo czy rozwój zawodowy spełnia potrzeby pracowniczek i pracowników ze wszystkich pokoleń.
Wspólna akcja społeczna miesięcznika Wysokie Obcasy Extra i Fundacji HumanDoc wychodzi naprzeciw problemowi przemocy domowej wobec kobiet zamieszkujących wsie i małe miejscowości. Cały dochód ze sprzedaży rocznej e-prenumeraty magazynu wesprze specjalny program wsparcia.
Wysokie Obcasy to tytuł, który czerpie swoją siłę od zaangażowanych, świadomych Czytelniczek. Nadszedł czas, aby oddać im głos i rozwijać treści tygodnika i serwisu WysokieObcasy.pl zgodnie z aktualnymi oczekiwaniami odbiorczyń. Dlatego redakcja przygotowała pogłębioną ankietę.
Wyborcza zaskakuje na Instagramie wspaniałym wynikiem. Kolejne sukcesy święci na X i Facebooku. Również łączna liczba obserwujących Wyborczą, Wysokie Obcasy i Wysokie Obcasy Extra w mediach społecznościowych robi wrażenie.