Raport "Gartner B2B Buying Survey" przyniósł analizę zmian w branży sprzedażowej B2B, które nieubłaganie dzieją się już od kilku lat i będą się nasilać. Mogłoby się wydawać, że migracja do digitalu stawia pod znakiem zapytania istotę pracy specjalistów od sprzedaży, ale Gartner pokazuje, że wcale nie musi tak być.
Po raz kolejny "Wyborcza" zdeklasowała rywali jako najbardziej rozpoznawalny i najczęściej cytowany w mediach brand prasowy. Z kolei w zestawieniu 500 najmocniejszych marek ze wszystkich kategorii "Wyborcza" zajęła wysokie 16. miejsce.
4. edycja całorocznego projektu "Wysokich Obcasów" "#Nieustraszona w pracy" jest poświęcona tematowi miejsca kobiet w "męskich profesjach". Zwieńczeniem akcji jest plebiscyt i gala, na której zostaną ogłoszone wyniki.
W drugiej edycji projektu "Wyborczej" wyłoniono najciekawsze rozwiązania służące polepszeniu jakości przestrzeni wspólnej w miastach. Kapituła konkursu nagrodziła produkty, przestrzenie i działania, które przyczyniły się do większej integracji mieszkańców i podniosły ich poziom zadowolenia z życia.
Już po raz drugi uczniowie szkół ponadpodstawowych zmierzą się z pytaniami dotyczącymi klimatu i środowiska. Zwycięzcy odbiorą atrakcyjne nagrody.
Planując kampanię, warto poznać specyfikę serwisu, który chcemy umieścić w media-mixie i sposób, w jaki wydawca serwuje swoje filmy wideo - gdzie umieszcza playery, jak dba o to, żeby zminimalizować ryzyko sztucznego pompowania wskaźników. Warto też bliżej przyjrzeć się korzyściom, jakie daje rozliczenie kampanii wideo w modelu CPV.