Rodzinna firma Pasieki Sadowskich w swojej okołoświątecznej kampanii promującej spożycie miodu, połączyła trzy kanały dotarcia kontekstowego: serwis Tylko Zdrowie w Wyborcza.pl, dodatek prasowy oraz palcementy reklamowe premium w serwisie Kuchnia.
"Szczecińskie Szczupaki" to plebiscyt, który wyłania osoby najaktywniej budujące życie kulturalne, społeczne czy sportowe Szczecina i regionu. W tym roku laureatem został dr Marek Łuczak. Partnerem konkursu jest Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego.
Jak co roku, Wyborcza włącza się w największą akcję charytatywną w Polsce - Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy Jurka Owsiaka. Redakcja wystawia pięć niebanalnych aukcji. Wśród nich jest m.in. lot dronem, dożywotni karnet na Olsztyn Green Festival i spacer po Puszczy Białowieskiej z Adamem Wajrakiem.
10 stycznia br. rozpoczął się wspólny projekt Wyborcza.biz i Wysokich Obcasów "Pracuj zdrowo", poświęcony m.in. produktywności, prokrastynacji i technikom umożliwiającym zdrową pracę i skuteczny relaks. Sponsorem akcji jest organizator kongresu Impact'25.
Dzięki wsparciu partnerów w Olsztynie odbyła się 8. już odsłona akcji charytatywnej Wyborczej "Choinka Dobroczyńców". Zespół Placówek Specjalnych, w którym uczą się pacjenci Szpitala Dziecięcego, otrzymał materiały biurowe, plastyczne oraz gry i klocki.
Niespodzianka dla małych pacjentek i pacjentów z Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w krakowskim Prokocimiu - teatr i św. Mikołaj odwiedzili dzieci, dając im chwilę radości i beztroski. Akcja charytatywna Wyborczej, sponsorów i partnerów spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem.