Połączenie tych trzech kanałów pozwoliło klientowi na dotarcie z reklamą do różnych grup odbiorców, pokazując się przy dedykowanym contencie.
Magazyn Kuchnia to lifestyle’owy serwis o życiu ze smakiem, z przepisami, poradami i polecajkami, w którym kobiety stanowią aż 74% użytkowników. W serwisie klient pojawił się z kampanią przy kilku przepisach z miodem. Do promocji wykorzystano placement reklamowy premium – baner na Stronie Głównej serwisu, który przekierowywał na przepisy z brandingiem klienta.
W grudniu serwis Magazyn Kuchnia odwiedziło 113 tys. użytkowników, którzy zrobili 216 tys. odsłon.
Serwis poświęcony tematyce zdrowotnej, z całym spektrum tematów – od chorób i leczenia, przez diety i aktywność fizyczną, po zdrowie psychiczne. W serwisie odbiorcy znajda poradniki, rozmowy z ekspertami oraz podcast „Zdrowa Rozmowa"
Serwis Tylko Zdrowie odwiedzają przede wszystkim kobiety powyżej 40 r. ż., które są zainteresowane tematami medycznymi oraz zdrowym stylem życia i chętnie korzystają z zamieszczonych tam poradników. W Tylko Zdrowie klient pojawił się ze swoją kampanią kontekstowo, przy artykułach dopasowanych do użytkowniczek – poradniku oraz przy artykule o zaletach miodu.
Serwis Tylko Zdrowie w grudniu odwiedziło 191 tys. użytkowników, którzy wykonali 295 tys. odsłon.
Poszerzone treści z serwisu Tylko Zdrowie znalazły się także w 4-stronicowym dodatku prasowym, który był dystrybuowany wraz z piątkowym wydaniem Gazety Wyborczej, co pozwoliło klientowi dotrzeć do tej grupy odbiorców, która nad internet przedkłada wydania prasowe.
Piątkowe wydanie Gazety Wyborczej dociera do 60 tys. czytelników.
Źródła danych: Mediapanel Gemius/PBI, grudzień 2024, real user; Gemius/PBI, grudzień 2024, UU, PV; PBC styczeń - wrzesień 2024, sprzedaż wydania. Opracowanie Wyborcza sp. z o.o.