Wyborcza słynie z organizowania licznych testów dla swoich czytelników - są to testy wiedzy o miastach, o klimacie czy powstaniu warszawskim. Wszystkie cieszą się powodzeniem, a zwycięzcom zapewniają nie tylko uznanie, ale też atrakcyjne nagrody.
Niezmiernie nas cieszy, że sponsorzy angażują się w akcje edukacyjne i społeczne. Test wiedzy nie tylko buduje świadomość miejsca, lokalną tożsamość, ale też integruje mieszkańców.
Nie bez znaczenia dla sponsorów jest też wyjątkowa grupa odbiorców - subskrybenci i subskrybenci Wyborczej to grupa o określonych zainteresowaniach, zamożna, świetnie wykształcona i otwarta na nowości.
Sponsorzy "Testu wiedzy o stoczni" to : Montownia Lofts & Experience, Montownia Food Hall, NOMUS - Nowe Muzeum Sztuki w Gdańsku, Stocznia Cesarska, Stocznia Centrum Gdańsk, Ziaja.
Wszystko o wydarzeniu i formatkę zapisu można zaleźć na Wyborcza.pl.