12 października br. w Gdańsku odbędzie się unikalne wydarzenie - "Test wiedzy o stoczni", akcja zorganizowana przez trójmiejską Wyborczą. Sponsorem strategicznym została firma Euro Styl.

Wyborcza słynie z organizowania licznych testów dla swoich czytelników - są to testy wiedzy o miastach, o klimacie czy powstaniu warszawskim. Wszystkie cieszą się powodzeniem, a zwycięzcom zapewniają nie tylko uznanie, ale też atrakcyjne nagrody.

Niezmiernie nas cieszy, że sponsorzy angażują się w akcje edukacyjne i społeczne. Test wiedzy nie tylko buduje świadomość miejsca, lokalną tożsamość, ale też integruje mieszkańców.

Nie bez znaczenia dla sponsorów jest też wyjątkowa grupa odbiorców - subskrybenci i subskrybenci Wyborczej to grupa o określonych zainteresowaniach, zamożna, świetnie wykształcona i otwarta na nowości.

Sponsorzy "Testu wiedzy o stoczni" to : Montownia Lofts & Experience, Montownia Food Hall, NOMUS - Nowe Muzeum Sztuki w Gdańsku, Stocznia Cesarska, Stocznia Centrum Gdańsk, Ziaja.

Wszystko o wydarzeniu i formatkę zapisu można zaleźć na Wyborcza.pl.