Agnieszka Połońska - Kierowniczka ds. Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowej Prenumeraty Instytucjonalnej Wyborcza.pl - 23 września br. wystąpiła na konferencji Meet Benefit w Warszawie. Z charyzmą zaprezentowała naszą ofertę subskrypcji serwisów grupy Wyborcza.pl jako benefitu.

Największy w Polsce przegląd rynku benefitów pozapłacowych i rozwiązań wspierających zdrowie psychiczne pracowników odbył się w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie 23 września br., a jego organizatorem była Strona Kadry.

Agnieszka Połońska - Kierowniczka ds. Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowej Prenumeraty Instytucjonalnej Wyborcza.pl - przejęła scenę, prezentując unikalny benefit dla pracowników: subskrypcję serwisów grupy Wyborcza.pl. Pokazała, że trafia on w potrzeby wszystkich pokoleń, mimo dzielących je różnic. Wspólnym mianownikiem dla wszystkich generacji okazała się kultura - obszar, na który media Wyborczej stawiają od zawsze.

W przestrzeni konferencji i targów Meet Benefit Mariola Sadowska - Kierowniczka ds. Rozwoju Produktu Prenumerata B2B w obszarze Partnerstwa i pośrednictwo Wyborcza.pl - nawiązała wiele inspirujących relacji z przedstawicielami firm, dla których wellbeing kadry to priorytet.

Prezentacja Agnieszki przekonywała nie tylko treścią, ale też niebanalną stroną graficzną, wyczarowaną przez graficzkę Wyborczej - Ewę Szostek.

Agnieszka Połońska wzięła też udział w zaciekłej debacie oksfordzkiej pt. "4-dniowy tydzień pracy vs. nielimitowane urlopy".

Więcej o tej odsłonie Meet Benefit przeczytacie w poście Agnieszki.

Sprawdźcie ofertę benefitu pracowniczego w postaci subskrypcji Wyborcza.pl, Wyborcza.biz i WysokieObcasy.pl.