Polskie dziewczynki mają szokująco niską samoocenę. Nie wierzą w swoje talenty i możliwości, porównują swój wygląd z celebrytkami z social mediów, przez co narażone są na lęki i depresję. Akcja Wysokich Obcasów "Silna jak dziewczynka" ma na celu zmianę tej sytuacji.
Projekt "Wysokich Obcasów", "Wyborczej" i Wyborcza.biz przybliżył najważniejsze wyzwania i szanse na obecnym rynku pracy oraz zgłębił temat dobrostanu pracowników - ze szczególnym uwzględnieniem perspektywy kobiet.
9. edycja wydarzenia Festiwal Matematyki pokazała, że matematyka jest wszędzie wokół nas i że jej znajomość może pomóc w każdej dziedzinie życia. Akcja edukacyjna "Wyborczej" była skierowana do dzieci, rodziców i nauczycieli.
Projekt propaguje wiedzę o zmianach klimatu, niezbędną, aby sprostać najważniejszym wyzwaniom niedalekiej przyszłości. Adresatami akcji edukacyjnej Wyborcza.pl są młodzi ludzie, bo to od nich zależy, jak ludzkość poradzi sobie z ekologicznym kryzysem.
Docenianie to jedna z najważniejszych potrzeb człowieka, element słynnej piramidy stworzonej przez amerykańskiego psychologa Abrahama Maslowa, gdzie potrzeba ta figuruje pod nazwą potrzeby szacunku i uznania. Mimo to w miejscu pracy docenianie często jeszcze traktowane jest jako niepotrzebny balast. Jak możemy to zmienić?
1 stycznia 2024 Marta Gądek została dyrektorką sprzedaży i rozwoju cyfrowego Grupy Wyborcza, a Marek Wilk objął odpowiedzialność za zarządzanie działem sprzedaży. Joanna Kwas znazała się w zarządzie Wyborcza sp. z o.o.