1 stycznia 2024 Marta Gądek została dyrektorką sprzedaży i rozwoju cyfrowego Grupy Wyborcza, a Marek Wilk objął odpowiedzialność za zarządzanie działem sprzedaży. Joanna Kwas znazała się w zarządzie Wyborcza sp. z o.o.

Po zmianach kadrowych Marta Gądek zarządza obszarami sprzedaży, projektów wydawniczych, ofertą reklamową online oraz subskrypcjami dla biznesu. Na stanowisku dyrektorki sprzedaży i rozwoju cyfrowego zastąpiła Joannę Kwas.

Nowa dyrektorka Grupy Wyborcza dołączyła do Agory w 2018 roku, obejmując funkcję zastępczyni dyrektorki biura reklamy ds. sprzedaży.  Wcześniej pracowała w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer, gdzie od 2014 roku była dyrektorką segmentu pism luksusowych. W latach 2004-2013 była związana z Agorą, m.in. jako kierowniczka sprzedaży "Wysokich Obcasów" oraz strategic industry manager. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz programu Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej.

Marek Wilk, dotychczas dyrektor sprzedaży regionalnej "Wyborczej", odpowiada teraz za zarządzanie całym działem sprzedaży – do kierowanych przez niego zespołów regionalnych dołączył zespół warszawski. Marek Wilk pracuje w Agorze od 2001 roku – początkowo w dziale reklamy w śląskim oddziale "Wyborczej", a później pełnił funkcje kierownicze w strukturach regionalnych i krajowych. W 2012 roku objął stanowisko wydawcy regionalnego "Wyborczej" w regionie śląskim, a w 2018 roku – dyrektora sprzedaży regionalnej. Jest absolwentem Politechniki Częstochowskiej na Wydziale Zarządzania Jakością, skończył również zarządzanie sprzedażą na Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz studia MBA na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Jest też absolwentem Akademii Psychologii Przywództwa Jacka Santorskiego.

Spółka Wyborcza została zarejestrowana 23 sierpnia br. i - zgodnie z planem - rozpocznie ona swoją działalność operacyjną 1 kwietnia 2024 r. W tej chwili jej prezesem i jednoosobowym zarządem jest Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Agory odpowiedzialny m.in. za segment Prasa Cyfrowa i Drukowana, czyli "Gazetę Wyborczą" i serwis Wyborcza.pl.

Od początku przyszłego roku zarząd spółki Wyborcza będzie trzyosobowy, a dołączą do niego Joanna Kwas oraz Mikołaj Chrzan.

W zarządzie Wyborczej Joanna Kwas będzie odpowiadać za sprzedaż, marketing, sprawy pracownicze oraz komunikację, Mikołaj Chrzan będzie odpowiedzialny za sprawy redakcji, w tym SEO i studia graficzne, a także za druk, a Wojtek Bartkowiak zajmie się kwestiami dotyczącymi subskrypcji, IT oraz administracji, w tym inwestycjami. Dodatkowo, od 1 stycznia 2024 r. dyrektorem finansowym spółki, odpowiedzialnym także za analizy i kolportaż, będzie Michał Gutowski, który w tej chwili pełni obowiązki dyrektora finansów i kontrolingu segmentu prasy cyfrowej i drukowanej. 

Joanna Kwas jest dyrektorką działu sprzedaży "Wyborczej" od 2016 r. Z branżą reklamową związana jest od ponad 20 lat, a od 2012 r. pełni funkcje menadżerskie. Posiada doświadczenie w budowaniu zespołów - od lat przewodzi zróżnicowanym zespołom w obszarach związanych ze sprzedażą i szeroko rozumianą obsługą klienta. Skutecznie transformowała produkty i zespoły z offline do online, specjalizując się w rozwoju i sprzedaży produktów reklamowych oraz produktów subskrypcyjnych w obszarze B2B. Tworzy i prowadzi programy rozwojowe i wellbeingowe np. „Design Your Future", „Akademia Lidera" czy „People First".  Posiada dyplom MBA uzyskany w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Uczestniczyła również w programie Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej i ukończyła Akademię Liderek Henryki Bochniarz.