2 grudnia 2023 r. w siedzibie "Wyborczej" na ul. Czerskiej 8/10 odbył się dziewiąty już Festwal Matematyki - tym razem pod hasłem "Matematyka się liczy". Dzieci budowały roboty z klocków Lego, programowały w świecie "Minecrafta" i "Robloxa", uczyły się odnajdywać w muzyce matematyczne prawidłowości.
Raport "Gartner B2B Buying Survey" przyniósł analizę zmian w branży sprzedażowej B2B, które nieubłaganie dzieją się już od kilku lat i będą się nasilać. Mogłoby się wydawać, że migracja do digitalu stawia pod znakiem zapytania istotę pracy specjalistów od sprzedaży, ale Gartner pokazuje, że wcale nie musi tak być.
Po raz kolejny "Wyborcza" zdeklasowała rywali jako najbardziej rozpoznawalny i najczęściej cytowany w mediach brand prasowy. Z kolei w zestawieniu 500 najmocniejszych marek ze wszystkich kategorii "Wyborcza" zajęła wysokie 16. miejsce.
4. edycja całorocznego projektu "Wysokich Obcasów" "#Nieustraszona w pracy" jest poświęcona tematowi miejsca kobiet w "męskich profesjach". Zwieńczeniem akcji jest plebiscyt i gala, na której zostaną ogłoszone wyniki.
W drugiej edycji projektu "Wyborczej" wyłoniono najciekawsze rozwiązania służące polepszeniu jakości przestrzeni wspólnej w miastach. Kapituła konkursu nagrodziła produkty, przestrzenie i działania, które przyczyniły się do większej integracji mieszkańców i podniosły ich poziom zadowolenia z życia.
Już po raz drugi uczniowie szkół ponadpodstawowych zmierzą się z pytaniami dotyczącymi klimatu i środowiska. Zwycięzcy odbiorą atrakcyjne nagrody.