Od 2007 r. magazyn "Press" oraz PSMM Monitoring & More badają polski rynek pod kątem najsilniejszych medialnie brandów. W tej edycji "Wyborcza" po raz kolejny stanęła na podium jako lider w kategorii prasa.
Między 1 lipca 2022 a 30 czerwca 2023 r. naszą gazetę cytowano aż 877 tysięcy razy. Prawie 90 proc. tych wzmianek opublikowano w mediach społecznościowych - sercu dzisiejszej opinii publicznej i komunikacji.
Michał Bauer, dyrektor marketingu „Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl, tak skomentował wynik badania Top Marka w wywiadzie dla Press:
Koncentrujemy się na udoskonalaniu i optymalizacji głównych produktów w duchu strategii digital first.Różnorodne treści kierowane do różnych grup, m.in. poruszające temat zdrowia psychicznego w nowym serwisie „Żyć Lepiej. Psychologia Codziennie", pozwalają nam z sukcesem rozwijać ofertę prenumeraty cyfrowej gazety, ze społecznością 295 tys. subskrybentów (na koniec czerwca br.)
Dodał również: "„Wyborcza" jest liderem rynku prasy cyfrowej w Polsce. Kolejne sukcesy odnosi nasza oferta „Odblokuj Potencjał Pracownika", czyli subskrypcje jako benefit dla pracobiorców.
W odpowiedzi na zainteresowania czytelniczek i czytelników proponowaliśmy nowe cykle redakcyjne oraz akcje społeczne tożsame z DNA i misją „Gazety Wyborczej" – poświęcone m.in. kobietom na rynku pracy, ekologii, zmianom cywilizacyjnym i młodemu pokoleniu."
Więcej o Top Marce można znaleźć TUTAJ.