8 lipca br. rozpoczęła się nowa akcja redakcyjna poświęcona roli wody w naszym życiu. Działania potrwają do końca września 2023 r.
Od 6 lat projekt "Wysokich Obcasów" pokazuje i umożliwia niebanalne, ekscytujące podróże kobiet. Jego sercem są redakcyjne konkursy, które angażują odbiorczynie mediów Grupy Wyborcza i pozwalają pasjonatkom podróży odkrywać nowe lądy.
1 lipca, w sobotę, zaczynamy "Seriale do nadrobienia", nowy wakacyjny cykl podcastów "Wyborczej". Co nam umknęło? Jakie seriale są godne polecenia? A które zostały zupełnie niezauważone wśród wielkich produkcji?
Projekt lokalny, którego sercem jest atrakcyjne rozwiązanie content marketingowe - katalog ofert deweloperów w formie multimedialnej. "Dobrze mieszkać we Wrocławiu" to również wystawa reklamowa w przestrzeni miasta oraz dodatek redakcyjny dołączony do wrocławskiej Gazety Wyborczej, w którym klienci mogli zamieścić reklamy kontekstowe.
Z pełnym przekonaniem włączyliśmy się w kampanię ŠKODY promującą nowy model auta elektrycznego ENYAQ COUPÉ iV, a zarazem pokazującą silne, pełne pasji kobiety. Wyborczej bliskie są oba tematy - ekologicznego transportu oraz równouprawnienia kobiet i wspierania ich w podążaniu za swoimi aspiracjami.