To projekt lokalny, którego sercem jest atrakcyjne rozwiązanie content marketingowe - katalog ofert deweloperów w formie multimedialnej. Jak w większości naszych realizacji, również "Dobrze Mieszkać..." składa się z wielu elementów i różnorodnych formatów.

Co roku na przełomie maja i czerwca zapraszamy lokalnych deweloperów do obecności w naszym projekcie "Dobrze Mieszkać we Wrocławiu". Mogą oni prezentować swoje aktualne inwestycje poprzez wiele kanałów:

  • platforma multimedialna z katalogiem ofert
  • wystawa plenerowa - plansze w centrum miasta
  • reklama w dodatku prasowym "Dobrze Mieszkać we Wrocławiu"
  • reklama w formie obłożenia wydania lokalnego 

TUTAJ znajduje się atrakcyjny wizualnie i przejrzysty, prosty w nawigacji katalog ofert wrocławskich deweloperów. Zdjęcia i opisy inwestycji wyróżniają się wysoką jakością estetyczną i merytoryczną. Zresztą zobaczcie sami:

Wystawa plenerowa to widoczna, czytelna i przyjemna dla oka prezentacja ofert naszych klientów w centralnym, prestiżowym punkcie miasta - na placu Solnym. Spacerowicze mogą na spokojnie zapoznać się z zaletami poszczególnych inwestycji, w przyjemnych i relaksujących okolicznościach - co przecież ma wielki wpływ na odbiór przekazu.

Za dużo czytania? Zobacz case w wersji graficznej
ZOBACZ

Ciekawym i wyjątkowym elementem projektu jest dodatek prasowy do "Wyborczej" w całości "kręcący się" wokół projektu "Dobrze Mieszkać we Wrocławiu". Redakcja wrocławska przedstawia w nim sytuację lokalnego rynku mieszkaniowego, ciekawostki dotyczące miasta i możliwości jego rozwoju. Jak wszystkie treści naszego dziennika, także artykuły z dodatku odznaczają się najwyższą rzetelnością dziennikarską. Eksperci klientów mają możliwość merytorycznych wypowiedzi w tych publikacjach. 

W końcu - reklamy naszych klientów mogą zostać wyemitowane w dodatku prasowym "Dobrze Mieszkać we Wrocławiu" oraz w formie obłożenia wydania lokalnego. Pamiętajcie, że formaty prasowe są postrzegane jako prestiżowe i ekskluzywne, trafiające do bardzo atrakcyjnych konsumentów i przyciągające uwagę na dłużej.

Targetem projektu były osoby poszukujące mieszkania oraz te niezdecydowane jeszcze na konkretny zakup.

embed

"Dobrze mieszkać we Wrocławiu" pozwala zaprezentować się klientom jako twórcom atrakcyjnych, spełniających realne potrzeby wrocławian inwestycji. Wysoka jakość estetyczna i merytoryczna katalogu ofert pozwala zaintrygować użytkowników i ułatwić im znalezienie idealnej inwestycji dla siebie.

Klienci mają szansę wystąpić w naszym dodatku prasowym jako eksperci w swojej dziedzinie - w merytorycznych, najwyższej jakości tekstach dziennikarskich.

W ramach wystaw plenerowych deweloperzy wychodzą do potencjalnych klientów, angażując ich w świecie offline i wpisując się w krajobraz miasta i lokalnej społeczności.

Serdecznie ZAPRASZAMY do współpracy! Piszcie na adres:

  • pawel.osuch@agora.pl lub dzwońcie: 507 094 993
  • beata.siworska@wroclaw.agora.pl, tel. 507 094 845

Możecie też sprawdzić zakładkę KONTAKT na stronie katalogu.