Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Wszystkie komentarze
Bo tutaj to informacja prasowa taka sama jacy my oh i ah jestesmy. Chwali sie po nie przed.
Z takim podejściem nie będzie w kraju innowacji.
Jak firma zdobyła prywatne finansowanie to chyba coś potrafi zademonstrować, a jak rusza produkcja, to ktoś to chce kupować.
Może wiesz od nich wszystko lepiej, ale to oni robią pieniądze, a ty się tu tylko wyzłosliwiasz.
Już są do kupienia.
Już to są materiały PR, do kupienia praktycznie ich nie ma, a jak są to nie wychodzą opłacalnie.
Oczywiście mają wielki potencjał. Nie dlatego że nie szpecą, tylko dlatego, że byłby _zamiast_ normalnego pokrycia dachu.
Z modułów składają się panele, ale to co ludzie kładą na dachy i ma metr na metr siedemdziesiąt to są moduły, nie panele. Panele stosuje się np. na farmach fotowoltaicznych.
Tyle nieprawdy w jednym zdaniu...
ja wiem, że marketing, ale ani nie wynalazła, ani nie jest to jedyna taka technologia (vide kalkulatory na ogniwa słoneczne pracujące pod zwykłą żarówką).
Szacunek za rozkręcenie biznesu, ale oprócz wspomnianych wcześniej wad perowskitów, co z ekologią, z ołowiem?