W.Kruk kopiuje mój sroczy koncept, poczynając od nazwy, przez estetykę strony internetowej, po nazywanie klientek Srokami - uważa Agata Jankowiak, autorka bloga o biżuterii "Pica Pica". Marka firmy W.Kruk nazywa się podobnie: "Picky Pica". Właśnie ruszył sklep internetowy z biżuterią o takiej nazwie.

Siostry Jankowiak z Poznania trzy lata temu założyły bloga o biżuterii. Agata pisała teksty, a Kasia robiła zdjęcia. Nazwały go „Pica Pica”, a do swoich czytelniczek zwracały się "Sroki", bo "pica pica" to po łacinie właśnie sroka.

– Pica Pica to Pierwszy Polski Blog o biżuterii, który powstał 1 czerwca 2015 roku. Po roku przekształciliśmy go w profesjonalny serwis o biżuterii. Razem z naszymi czytelniczkami odkrywałyśmy pracownie i projektantów. Jako pierwsze blogerki, dziennikarki biżuteryjne jeździłyśmy na prestiżowe targi zagraniczne m.in. do Hongkongu, Indii, USA czy Włoch. Wcześniej nikt z branży biżuteryjnej nie relacjonował tych wydarzeń w Polsce. Przetarłyśmy dużo szlaków. Od 2016 roku współpracowałyśmy z firmą Kruk – mówi Agata Jankowiak.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.

Małgorzata Bujara poleca
Podobne artykuły
Więcej
    Komentarze
    Mądrzy ludzie mają pomysły a geniusze je kradną... a potem sąd się z tym wozi
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    No właśnie nie czytam bo nic nie wyświetla.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Niech Pani Litarowicz znowu prowadzi bloga pica pica albo pizza pizza albo jeszcze coś innego i pewnie znowu ktoś wyskoczy, że on pierwszy na to wpadł. Coś w rodzaju opatentowanie koloru czarnego.
    już oceniałe(a)ś
    1
    4