People First. Not Cookies.
Z nami dotrzesz do prawdziwych, zaangażowanych osób. Siłą mediów Grupy Wyborcza są jej czytelnicy i prenumeratorzy, czyli realni konsumenci, nie ciasteczka.
Z nami dotrzesz do prawdziwych, zaangażowanych osób. Siłą mediów Grupy Wyborcza są jej czytelnicy i prenumeratorzy, czyli realni konsumenci, nie ciasteczka.
prenumeratorów cyfrowych
odbiorców naszych mediów
serwisów Wyborczej
Zapewnimy obecność w naszych serwisach internetowych, tytułach prasowych, na eventach, w aplikacji i w social media. Dobierzemy rozwiązania marketingowe dopasowane do Twoich potrzeb. Wyeksponujemy Twoją markę w otoczeniu jakościowych redakcyjnych treści. Zaprojektujemy wartościowe doświadczenia z Twoim brandem.
Super user
Zaangażowany odbiorca, płacący za treści, świadomy konsument, wydający znacząco więcej pieniędzy na zakup produktów i usług
Różnorodne treści
75% naszych treści odnosi się do stylu życia: społeczeństwo, psychologia, zdrowie, nauka, ekologia, sport, kultura, biznes
Brand safety
Zapewniamy bezpieczne otoczenie dla Twojej marki. To Ty decydujesz, w jakich miejscach i przy jakich treściach wyemitujemy Twoją kampanię