People First. Not Cookies.

Z nami dotrzesz do prawdziwych, zaangażowanych osób. Siłą mediów Grupy Wyborcza są jej czytelnicy i prenumeratorzy, czyli realni konsumenci, nie ciasteczka.

300

tys.

prenumeratorów cyfrowych

8,2

mln

odbiorców naszych mediów

30

lokalnych

serwisów Wyborczej

Przeprowadzimy dla Ciebie skuteczną kampanię reklamową

Zapewnimy obecność w naszych serwisach internetowych, tytułach prasowych, na eventach, w aplikacji i w social media. Dobierzemy rozwiązania marketingowe dopasowane do Twoich potrzeb. Wyeksponujemy Twoją markę w otoczeniu jakościowych redakcyjnych treści. Zaprojektujemy wartościowe doświadczenia z Twoim brandem.

Co nas wyróżnia?
  • Super user

    Zaangażowany odbiorca, płacący za treści, świadomy konsument, wydający znacząco więcej pieniędzy na zakup produktów i usług

  • Różnorodne treści

    75% naszych treści odnosi się do stylu życia: społeczeństwo, psychologia, zdrowie, nauka, ekologia, sport, kultura, biznes

  • Brand safety

    Zapewniamy bezpieczne otoczenie dla Twojej marki. To Ty decydujesz, w jakich miejscach i przy jakich treściach wyemitujemy Twoją kampanię

Case study

Okiem eksperta