Piszemy o trendach i podpowiadamy w jaki sposób możesz wykorzystać subskrypcję w swojej firmie
Temat równowagi między pracą a czasem wolnym jest w obiegu już od kilku lat. Po work-life balance przyszła kolej na nową koncepcję - work-life fit bądź work-life integration. To w pewnym sensie zaprzeczenie work-life balance, ale ma ten sam cel: osiągnięcie harmonii między różnymi sferami życia. Jakie benefity pracownicze wspierają tę nową tendencję?
Benefit dla pracowników, sponsoring, narzędzie dla działów marketingu i sprzedaży, oferta partnerstwa i pośrednictwa - wszystko to opcje wykorzystania naszego produktu, cyfrowej prenumeraty Wyborcza.pl. Sprawdźcie, w jaki sposób subskrypcja Wyborczej dla firm i instytucji może wzmocnić Wasz biznes!
W szybko zmieniającym się świecie pracy działy HR i kultura korporacyjna odgrywają kluczową rolę w przyciąganiu, zatrzymywaniu i motywowaniu najlepszych pracowników. Jednym z głównych elementów strategii HR są benefity pracownicze. Ten artykuł przedstawia najnowsze i najważniejsze trendy w obszarze benefitów pracowniczych, które kształtują współczesne środowisko pracy.
W dyskusjach dotyczących benefitów, przestrzeni pracy, kultury organizacyjnej nie brakuje wątków ekologicznych. Szczególnie nowe pokolenia pracowników, wybierając miejsce pracy, w ogromnej mierze bierze pod uwagę czynniki środowiskowe i społeczne. Badania potwierdzają też, że firmie, która posiada program zrównoważonego rozwoju i podejmuje działania proekologiczne, łatwiej jest przyciągnąć pracowników. Jakie ekologiczne benefity mogą proponować pracodawcy?
Praca ma coraz większy wpływ na nasze samopoczucie - niestety coraz częściej negatywny. Pracownicy w złej kondycji psychicznej są mniej produktywni, częściej biorą zwolnienia, trudniej im też pracować zespołowo. Wellbeing kadry można jednak poprawić, stosując skuteczne sposoby jego pomiaru, a następnie wdrażając dopasowane rozwiązania.
Kondycja psychiczna - dorosłych, dzieci, pracowników czy managerów - to dziś ważny i popularny temat. Jednak jest on na tyle złożony, że media i organizacje nie zawsze podchodzą do niego we właściwy sposób. Działając nieodpowiednio - w dobrej czy złej wierze - zamiast pomóc, można pogorszyć sytuację osób w kryzysie psychicznym. Jak się tego ustrzec?