People First. Not Cookies.

Czekamy na Ciebie. Z naszymi klientami nawiązujemy partnerskie relacje, jesteśmy nastawieni na rozwiązania. Cenimy komunikację „człowiek do człowieka”.

Wyborcza Sp. z o. o. informuje, że od dnia 1 kwietnia 2024 jest wydawcą Gazety Wyborczej, Wysokich Obcasów, Wysokich Obcasów Extra, Książek oraz serwisów z grupy Wyborcza.pl, a co za tym idzie, kontrahentem właściwym dla zamówień reklam i ogłoszeń w ww mediach jest: Wyborcza sp. z o.o., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, KRS: 0001053885, NIP: 5214033011, REGON: 526170462; BDO 25978. Przypominamy, że Wyborcza Sp. z o. o. jest w 100% kontrolowana przez dotychczasowego wydawcę - Agorę S.A. z siedzibą w Warszawie i powstała aby przejąć dotychczasową działalność pionu Gazety Wyborczej. Dane kontaktowe, tj. tel: (22) 55 55 555 oraz mail: reklama@wyborcza.pl pozostają bez zmian.

Grupa Wyborcza to my, ludzie. Jesteśmy zespołem profesjonalistów realizujących wielomediowe kampanie reklamowe.

Do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie. Wnikliwie analizujemy brief i rekomendujemy rozwiązania dopasowane do tematu, grupy celowej, charakteru brandu i celu kampanii.

Nasi klienci – polskie i światowe marki – doceniają, że działamy po partnersku, doradzamy i przeprowadzamy przez cały proces kampanii. Wysokie kompetencje naszego zespołu potwierdzają liczne nagrody branżowe.

W naszym portfolio znajdziecie serwisy internetowe, aplikacje, tytuły prasowe oraz autorskie eventy.

123

specjalistów

w zespole Grupy Wyborcza

74

ekspertów

od rozwiązań reklamowych i contentowych

60

tytułów

prasowych i internetowych

Wypracujemy dla Ciebie niestandardowe rozwiązania

  • 1

    Rozmowa

    Rozmawiamy o Twoich produktach lub usługach. Poznajemy Twoją potrzebę i cele, które masz do zrealizowania

  • 2

    Butik kreatywny

    Szukamy najlepszych rozwiązań. Mierzymy się z Twoim wyzwaniem w dziale projektów wydawniczych i reklamowych

  • 3

    Oferta

    Przedstawiamy Ci naszą koncepcję, uzasadniamy dobór mediów, grupę celową, sposób ujęcia treści. Rekomendujemy narzędzia i formaty

  • 4

    Kontrakt

    Potwierdzamy czas realizacji oraz budżet. Podpisujemy stosowne dokumenty, by uruchomić proces wdrożenia

  • 5

    Realizacja

    Przygotowujemy harmonogram działań, odpowiadamy za realizację wszystkich elementów oferty, na bieżąco raportujemy postępy

Aktualności