15 października br. w siedzibie Wyborczej na Czerskiej w Warszawie odbyła się konferencja "Kolej przyszłości" w ramach akcji "Supermiasta i Superregiony". Samorządowcy, reprezentanci kolejowych spółek przewozowych z Polski i zagranicy podczas kilku debat rozmawiali o:
Warto podkreślić, że konferencja nie ograniczała się do debat - w kuluarach i podczas dyskusji nawiązały się ważne relacje - np. między samorządem łódzkim i warszawskim - które mogą realnie zmienić przyszłość kolei na lepsze.
Całość konferencji można obejrzeć na Wyborcza.pl. Tekstowa relacja z debat dostępna jest tutaj.
Piąta edycja flagowego projektu Wyborczej "Supermiasta i Superregiony" pod hasłem "Kolej przyszłości" zgłębia temat stanu i opcji rozwoju kolej w Polsce. W sercu projektu jest konferencja, ponadto redakcja Wyborczej przygotowuje pogłębione artykuły pokazujące problemy i szanse polskich kolei z wielu, również zaskakujących perspektyw. Ukłonem w stronę czytelników jest wyjątkowy konkurs - na najpiękniejszą fotografię kolejową. Zwycięskie zdjęcia będą zdobić kalendarz Wyborczej na 2025.
ZAPRASZAMY do obecności SPONSORSKIEJ przy kalendarzu!
Wszystkie publikacje z wszystkich odsłon "Supermiast i Superregionów" znajdziecie na stronie akcji.
SPONSORZY główni akcji: Hitachi Rail, PKP Intercity.
Sponsor regionalny: Koleje Śląskie
PARTNERZY: Unia Metropolii Polskich, Miasto Kraków, Miasto Warszawa, Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia, Samorząd Województwa Łódzkiego, Samorząd Województwa Dolnośląskiego, Samorząd Województwa Mazowieckiego. Samorząd Województwa Pomorskiego, Samorząd Województwa Wielkopolskiego.
DZIĘKUJEMY Partnerom i Sponsorom akcji za wsparcie wartościowego projektu, który - mamy nadzieję - popchnie polską kolej na nowe tory.
O tym, jak wszystko się zaczęło, czyli o debiutanckiej odsłonie akcji, przeczytacie w naszym case study.
W jaki jeszcze sposób Wyborcza troszczy się o lokalność? Mamy 30 serwisów lokalnych (zakładka Miasta na Wyborcza.pl) i przeprowadzamy akcje społeczne wspierające lokalność.
Jeżeli Twoja marka chętnie wspiera projekty wzmacniające ten obszar, odezwij się do nas: reklama@wyborcza.pl.